Conceptual image of asphalt road and direction arrow

Webinaarit ja live-streamit

Coco Invest Oy digistrategi Jouni Koistinen on eetterissä viikottain. Tällä sivulle näet päivityksiä tulevista teemoista. Tule mukaan kanavien äärelle!

LIVE -aamukahvit perjantaisin klo 8.00
Pysy pulssilla markkinoinnista, myynnistä, ostopoluista, hakukoneoptimoinnista ja HubSpotista

UUTTA JOKA VIIKKO

KLIKKAA KANAVALLE
06-08-2021, klo 8.00 YOUTUBE & Fb LIVE DIGITAALINEN ASIAKASPOLKU Syksyn ensimmäinen Live-stream Aamukahvit HubSpotin kanssa. Kuinka digitaalinen asiakaspolku tehdään ? Asiakaspolun suunnittelun blueskaava. KLIKKAA KANAVALLE
KLIKKAA KANAVALLE
13-08-2021, klo 8.00 YOUTUBE & Fb LIVE VIISI VINKKIÄ SYKSYYN 5 vinkkiä digimarkkinointiin, kuinka otat markkinat haltuun heti syyskauden alussa! KLIKKAA KANAVALLE
KLIKKAA KANAVALLE
20-08-2021, klo 8.00 YOUTUBE & Fb LIVE MITEN DIGISTRATEGIA TEHDÄÄN? Digistrategian ydintä on fokusalueet, jotka elävät datasta, sisällöstä, kanavista ja tuloksista. Growth Marketing strategia on digistrategia ja tiekartta digitalisaation hyödyntämiseen. KLIKKAA KANAVALLE
KLIKKAA KANAVALLE
27-08-2021, klo 8.00 YOUTUBE & Fb LIVE MYYNTIVALMIIT WEBSIVUT GDD Growth Driven Design poistaa fustraation websivuprojektista. Nopean strategia vaiheen jälkeen julkaistaan uudet sivut heti ,kun ne ovat paremmat kuin nykyiset. Sen jälkeen alkaa jatkuva parantaminen. Alustana HubSpot CMS. KLIKKAA KANAVALLE
KLIKKAA KANAVALLE
03-09-2021, klo 8.00 YOUTUBE & Fb LIVE SEO EI OLE SATTUMAA

Miten löydät tulokselliset hakusanat, toimialan kilpailutilanteen sekä sisältömarkkinoinnin kehityskohteet?
Esittelyssä  sisältömarkkinoinnin ja websivujen jatkuva parantaminen =  SEO-strategia.

KLIKKAA KANAVALLE
KLIKKAA KANAVALLE
13-09-2021, klo 8.00 YOUTUBE & Fb LIVE HUBSPOT CRM DEMO

HubSpot on maailman halutuin myynnin CRM kasvuhaluisille yritykselle. Tarua vai totta? Demo yhdeksän vuoden kokemuksella.

KLIKKAA KANAVALLE
YOUTUBE LINKKI
17-09-2021, klo 8.00 YOUTUBE & FB LIVE DIGISTRATEGIN TYÖVIIKKO

12 Digistrategi palveluna asiakaskohtaamista, kaksi online-streamiä, kaksi puhelinpalaveria

70% työviikosta meni asiakastyössä
5% omassa markkinointi- ja myyntityössä
5%  sisältömarkkinointia: Streamit, blogit, some
20% Teknologia uutuuden: HubSpot & SEMrush uutuudet treenausta

YOUTUBE LINKKI