Coco Invest Oy on ollut jo kymmenen vuotta HubSpot partnerina!
Kokemusta ja näkemystä on kertynyt siihen,
mitä kysymyksiä digimarkkinoinnista ja myynnistä yrityksillä on:
- Mitä HubSpot maksaa? Lisenssi, tekeminen, kampanjat, sisältö ....
- Mikä on ostopolku? Miten se tehdään, mitkä ovat mittarit?
- Voiko HubSpotilla tehdä kotisivut? Onko siinä tekoäly mukana?
- Onko HubSpot CRM:ssä modernin myynnin työkalut?
- Meillä on jo HubSpot. Miten saadaan tehot irti?
- Toimiiko hakukoneoptimointi? Onko liian hidasta?
- Miten kasvua mitataan? Tarvitsemmeko digistrategiaa?
Juhlavuoden kunniaksi seitsemän HubSpot Mastery -webinaaria.
Vastauksia luvassa. Tervetuloa!
Nyt paras hetki hankkia Hubspot - itse asiassa kaikki Hubspotin hubit. Tee tilaus ennen lokakuun loppua. Saat Viisi hubia yhdellä kuukausimaksulla eli ratkaiset kaikki digimarkkinoinnin, -myynnin ja asiakaspalvelun haasteet yhdellä päätöksellä.
Ostopolun hinta vaihtelee valitun digistrategian mukaan. Perusta syntyy kun tunnistetaan liidin hinta, asiakashankintahinta ja mitä arvoa unelma-asiakkaalle tuotetaan. Tässä webinaarissa puhutaan euroista ja mitkä viisi asiaa pitää ottaa haltuun, jotta investointi markkinointiin ja myyntiin tuottaa.
HubSpot kotisivut tehdään koodi vapaasti. Koska näin toimitaan, voidaan keskittyä sisältöön, ostopolkuihin ja kohtaamispisteisiin. Samalla asiakas oppii itse päivittämään ja ylläpitämään kotisivuja. Myös tekoälyratkaisut ovat sisällöntuottamisen tukena. Tässä webinaarissa esittelen yhdeksän askeleen mallin, kuinka myyntivalmiit kotisivut rakennetaan HubSpotilla.
Tervetuloa tähän webinaariin! Haluan jakaa kanssanne ajatuksia modernista myynnistä ja siitä, miten HubSpot CRM auttaa meitä tässä prosessissa. Tavoitteenamme on oppia, miten voimme valmentaa tulevia asiakkaitamme ostamaan ja luoda luottamusta digitaalisissa kanavissa ennen ensimmäistä kohtaamista.
Coco Investin HubSpot Super Admin on yrityksellesi sopiva palvelu, jos haluat ottaa tehot irti nykyisestä HubSpotista tai haluat käyttöönottaa uuden portaalin kerralla oikein.
Osallistu webinaariin. Jokaiselle ilmoittautuneelle ilmainen HubSpot portaalin auditointi tai jos HubSpot ei ole vielä tuttu - ilmainen digistrategin analyysi kotisivuistasi.
Oivaltava digistrategia lähtee liikkeelle kohderyhmästä, tarinasta, huomiosta, teknologiasta, omista ja ostetuista kanavista, sisältömarkkinoinnista ja mittareista. Valuuttana on se, minkä ongelman ratkaiset paremmin kuin kilpailijasi.