Asiakkaan ostopolku on yritykselle erittäin tärkeä osa liiketoimintaa, mutta kuinka paljon ostopolku maksaa?
Ostopolun hinta vaihtelee valitun digistrategian mukaan. Perusta syntyy kun tunnistetaan liidin hinta, asiakashankintahinta ja mitä arvoa unelma-asiakkaalle tuotetaan. Tässä webinaarissa puhuttiin euroista ja mitkä viisi asiaa pitää ottaa haltuun, jotta investointi markkinointiin ja myyntiin tuottaa.
Webinaari pidettiin 13.9.2023 - Katso nauhoite!
Coco Invest on markkinointitoimisto. Viimeisen kolmenkymmenen vuoden ajan samat kysymykset toistuvat.
Digimarkkinoinnin osalta voisin sanoa, että vastaukset eivät löydy Googlesta vaan ne löytyvät sellaisesta kokonaisratkaisusta, jolla voit seurata asiakkaan matkaa ensimmäisestä klikkauksesta kanta-asiakkaaksi.
Niitä järjestelmiä ei ole monta, mutta onneksi HubSpot on yksi niistä. HubSpotilla minä olen treenannut tätä ostopolkumallia kymmenen vuoden ajan - joka viikko.
Katso webinaarinauhoite niin saat napakan yhteenvedon kymmenen vuoden kokemuksesta.
Mikä on asiakkaan ostopolku?
Mikä on asiakashankintahinta?
Tarvitaanko vetovoimainen liidimagneetti?
Mille tasolle haluat nousta digimarkkinoinnissa?
Miten tehdään täydellinen tarjous?
Mitkä ovat digitaalisen ostopolun vaiheet?
HubSpot Mastery -valmennusohjelma auttaa sinua hallitsemaan ohjelmiston kaikki ominaisuudet ja hyödyntämään niitä parhaalla mahdollisella tavalla. Kymmenen vuoden ja sadan portaalin kokemuksella Cocon asiantuntijat ovat koostaneet seitsemän teeman webinaarisarjan. Opit ottamaan tehot irti HubSpotista jo muutamassa viikossa.
Autan markkinointi- ja myyntijohtoa rakentamaan datakeskeisiä asiakaspolkuja mitattavan asiakaskokemuksen kehittämiseksi. Näin yritysjohto voi keskittyä liikevaihdon kasvattamiseen ilman pelkoa jatkuvasti kohoavista asiakashankintakustannuksista tai asiakaskadosta.
Ostopolun hinta vaihtelee valitun digistrategian mukaan. Perusta syntyy kun tunnistetaan liidin hinta, asiakashankintahinta ja mitä arvoa unelma-asiakkaalle tuotetaan.
Ostopolun määritys: Asiakkaan matka pisteestä A pisteeseen B. Sieltä pitää löytyä koukku, tarina ja tarjous. Koukku kerää huomion eri kanavista. Tarina luo sillan tarjoukselle. Tarjous siirtää arvon ostajalle ja sitouttaa asiakkaan tekemään kaupat.