Moderni myynti HubSpotilla

Neljä askelta myynnin onnistumiseen: Ole asiakkaan kanssa samalla sivulla,
löydä oikeat ongelmat, selätä ostonesteet ja tee täydellinen tarjous!
HubSpot CRM:n näkökulmasta: Pidä kontaktidata ajantasalla, hyödynnä modernia myyntiprosessia
sekä myyntiautomaatiota sekä visualisoi myyntiputki. Voittava malli!

Tässä on viisi erittäin hyvää syytä, miksi sinun tulisi ehdottomasti valita juuri HubSpotin CRM

Ensinnäkin, HubSpotin CRM tarjoaa uskomattoman helpon ja intuitiivisen käyttöliittymän, joka tekee asiakastietojen hallinnasta vaivatonta ja miellyttävää.

Toiseksi, HubSpotin CRM integroituu saumattomasti muihin HubSpotin markkinointi- ja myynnin automaation työkaluihin, jolloin voit tehostaa liiketoimintaasi entisestään.

Kolmanneksi, HubSpotin CRM tarjoaa kattavan raportoinnin & analytiikan, joiden avulla voit seurata myyntitiimisi suoritusta ja saada arvokasta tietoa päätöksenteon tueksi.

Neljänneksi, HubSpotin CRM:ssä on myynnin aktiviteetit, sähköpostit, tarjoukset, pelikirjat ja myyntiputken hallinta.

Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä. HubSpotin CRM:n avulla voit rakentaa vahvoja ja pitkäaikaisia asiakassuhteita, sillä se mahdollistaa kokonaiskuvan unelma-asiakkaista.

Valitsemalla HubSpotin CRM:n, valitset tehokkaan ja ammattimaisen työkalun, joka auttaa sinua saavuttamaan liiketoimintasi tavoitteet.

  • Helppo ja intuitiivinen käyttöliittymä

  • Integroituu markkinointiin ja asiakaspalveluun

  • Myynnin raportointi

  • Modernit prosessit ja työkalut

  • Asiakasuhteen elinkaari hallussa ja eurot

Steaming cup of coffee and coffee beans

 

CRM:n käyttöönotto muutamassa työpäivässä

Cocon työmallissa on viisi pääteemaa. Kukin on oma online. Ennen HubSpot lisenssin hankintaa ota yhteyttä. Varmistetaan, että sopimus on kattava ja pystyt HubSpot Sales CRM:llä toteuttamaan yrityksesi myyntimallin.

1. Lähtötaso ja määrittely: Käyttötapaukset, tavoitteet ja mittarit. Tarvittaessa 100 kysymyksen laaja lähtötason määrittely myyjäkohtaisesti.

2. Data: ICP, Contact owner, Lifecycle Stages, GDPR, tuote- ja hintatiedot, kontakti- ja yritysdata.

3. Integraatiot: Sähköposti ja kalenteri, online tapaamiset, Zapier 

4. Käyttöönotto: Myyntiprosessi, myyjän prosessi, myynnin tuki ja raportointi

5. Koulutus: Yrityskohtainen ja myyjäkohtainen

 

 

 

 

 

HubSpot #1 CMS in the World

Asiakkaiden valintana maailman ykkönen. Jos haluat markkinointikoneen, jonka käynnistäjänä on myyntivalmiit kotisivut, olet tullut oikeaan paikkaan. No Code eli koodi vapaasti tehdyt kotisivut Coco tekee HubSpotilla. Olemme virittäneet kumppanien kanssa valmiin koodikirjaston ja teematehtaan. Katso video, niin ymmärrät nämä edut paremmin. Emme toimi koodaa ja hylkää - mallilla, vaan paranamme vauhtia koko ajan. #investoituloksiin

Describe your image
head

Markkinoijan ja myyjän yhteistyö

HubSpot tuo näkyville asiakkaan matkaa eka klikkauksesta kanta-asiakkaaksi.  Myyntivalmiit kotisivut toimivat silloin parhaiten, kun kaikki näkevat saman datan, prosessit, kampanjat, eurot ja mittarit. Suosittelemme - All in one!

head

Käsikirjoitus ja käyttöliittymä

Houkuttelu, vuorovaikutus ja ilahduttaminen on haastavaa käsikirjoittaa markkinointiohjelmaksi, jossa jokainen koukku, tarina ja tarjous on osa digitaalista ostopolkua, klikkaus kerrallaan. HubSpotilla olet koko ajan kartalla.

head

140 testattua modulia koodi vapaasti

Kotisivujen vieminen myyntivalmiiksi perustuu siihen, että markkinoija, myyjä, designer ja käsikirjoittaja koostavat tärkeimmät sivuteemat. Sen jälkeen, kun konsepti on kasassa ja parempi kun nykyinen.  julkaistaan ensimmäinen versio.  Koodaria tarvitaan, kun vierailijat kertovat, mitä pitää kehittää.

Kuinka B2B myyntimalli toimii HubSpotissa?

Huhtikuussa 2023 pidetyssä webinaarissa Coco Investin Jouni Koistinen ja Matero & Partnersin Petri Matero käyvät läpi B2B myyntimallin toimintaa käytännössä, ja kuinka se tuodaan Hubspot-maailmaan muuttamaan modernin markkinoinnin ja myynnin työkalupakkia.

Digistrategin blogi

Coco Invest Oy on digimarkkinoinnin ja - myynnin ammattilainen. Yhtiö on perustettu 1998.

Digimarkkinointi- ja myyntikoneen käynnistäminen helposti ja tehokkaasti

Kuinka käynnistää digimarkkinointi- ja myyntikone kone helposti ja tehokkaasti?  Kokonaisuus on rakennettava kolmen tason kautta: TOFU, MOFU ja BOFU.

Yrityksen on ...

Jouni Koistinen
Jouni Koistinen

Mikä on digitaalinen asiakkaan ostopolku?

Tänään lähdemme yhdessä purjehtimaan digitaalisen asiakasmatkan salaperäisillä vesillä. Tartu siis virtuaaliseen kompassiin ja lähde mukaan tähän seikkailuun!

Jouni Koistinen
Jouni Koistinen

Oivaltava digistrategia menestyksen moottorina

Viime vuosikymmeninä digitaalinen maailma on kasvanut huimasti, avaten yrityksille ennenkokemattomia mahdollisuuksia tavoittaa suurempia yleisöjä ja luoda vahvempia suhteita ...

Jouni Koistinen
Jouni Koistinen

Miten hakukoneoptimoinnilla voitetaan kilpailijat?

Digitaalisen liiketoimintaympäristön kilpailu verkkonäkyvyydestä ja asiakkaiden huomiosta on nykyään erittäin kovaa. Yritysten on käytettävä tehokkaita strategioita ...

Jouni Koistinen
Jouni Koistinen

Modernin myynnin haasteet ja ratkaisut

Myyntiprosessi on muuttunut merkittävästi viime vuosina, kun teknologia, digitalisaatio ja uudet myyntikanavat ovat vieneet myynnin uudenlaiseen toimintaympäristöön. Olemme ...

Jouni Koistinen
Jouni Koistinen

Moderni myynti ja HubSpot crm

Moderni myynti on astunut uuteen aikaan, jossa tarjolla on lukuisia innovatiivisia työkaluja ja prosesseja. Digitaalinen vallankumous on muuttanut myynnin maisemaa viime ...

Jouni Koistinen
Jouni Koistinen

Miksi HubSpot ja mihin hintaan?


Tervetuloa lukemaan blogiani, jossa käsitellään HubSpotin hankintaa ja syitä sen valitsemiseen tietyssä hintaluokassa. HubSpot on moderni ja monipuolinen markkinointi- ja ...

Jouni Koistinen
Jouni Koistinen

Miksi ostettu mainos ei saavuta haluttua tulosta?

Tämä on kysymys, joka saattaa askarruttaa monia yrityksiä ja markkinoijia. Vaikka mainoksen ostaminen voi vaikuttaa helpolta ratkaisulta markkinointitarpeisiin, ei ole ...

Jouni Koistinen
Jouni Koistinen

Kuinka paljon asiakkaan ostopolku maksaa?

Asiakkaan ostopolku on yritykselle erittäin tärkeä osa liiketoimintaa, mutta kuinka paljon se oikeastaan maksaa? Ostopolun hinta vaihtelee valitun digistrategian mukaan. ...

Jouni Koistinen
Jouni Koistinen

HubSpot Mastery: Paranna markkinointistrategiaasi ja kasvata liiketoimintaa

HubSpot on tehokas työkalu markkinointistrategian parantamiseen ja liiketoiminnan kasvattamiseen. Tämä ohjelmisto tarjoaa monia hyödyllisiä ominaisuuksia ja työkaluja, jotka ...

Jouni Koistinen
Jouni Koistinen

Hakukoneoptimointi on jatkuvan parantamisen prosessi

Google hakukoneoptimointi (SEO) on tärkeä osa modernia markkinointistrategiaa. Se on prosessi, jonka avulla yritys pyrkii parantamaan verkkosivustonsa sijoitusta ...

Jouni Koistinen
Jouni Koistinen

Yrityksen digimarkkinointi kuntoon strategia edellä

Onko yritykselläsi toimiva digimarkkinointistrategia? Kysyn tämän ensimmäisenä ja saan kuulla aika monimutkaisia ja -tasoisia ...
Jouni Koistinen
Jouni Koistinen

Onko nyt oikea aika käynnistää myyntitiimin sparraus?

Myynnin kehittäminen lähtee liikkeelle nykytila- analyysistä. Tason nostamiseen tarvitaan selkeä dataan perustuva näkemys, miten menee juuri nyt.

jouni650px

Buukkaa 30 min. online digistrategi Jouni Koistisen kanssa. Kerro, miten myyt juuri nyt ja mitä havaintoja sinulla on omasta myyntiprosessista ja tarjouksista.

 

cocologo_112pxkork
jouni1x1

Moro sinulle

Tulit oikeaan paikkaan, jos haluat tietää lisää HubSpotista. Terveisin: Digistrategi Jouni Koistinen | 044 045 9091

Powered by Coco Invest Oy