Kiitos ajan varaamisesta.
Nähdään pian!

 

Digistrategi Jouni Koistinen | Coco Invest Oy | GSM 044 045 9091

Digistrategin blogi

Coco Invest Oy on digimarkkinoinnin ja - myynnin ammattilainen. Yhtiö on perustettu 1998.

Digimarkkinointi- ja myyntikoneen käynnistäminen helposti ja tehokkaasti

Kuinka käynnistää digimarkkinointi- ja myyntikone kone helposti ja tehokkaasti?  Kokonaisuus on rakennettava kolmen tason kautta: TOFU, MOFU ja BOFU.

Yrityksen on ...

Jouni Koistinen
Jouni Koistinen

Mikä on digitaalinen asiakkaan ostopolku?

Tänään lähdemme yhdessä purjehtimaan digitaalisen asiakasmatkan salaperäisillä vesillä. Tartu siis virtuaaliseen kompassiin ja lähde mukaan tähän seikkailuun!

Jouni Koistinen
Jouni Koistinen

Oivaltava digistrategia menestyksen moottorina

Viime vuosikymmeninä digitaalinen maailma on kasvanut huimasti, avaten yrityksille ennenkokemattomia mahdollisuuksia tavoittaa suurempia yleisöjä ja luoda vahvempia suhteita ...

Jouni Koistinen
Jouni Koistinen

Miten hakukoneoptimoinnilla voitetaan kilpailijat?

Digitaalisen liiketoimintaympäristön kilpailu verkkonäkyvyydestä ja asiakkaiden huomiosta on nykyään erittäin kovaa. Yritysten on käytettävä tehokkaita strategioita ...

Jouni Koistinen
Jouni Koistinen

Modernin myynnin haasteet ja ratkaisut

Myyntiprosessi on muuttunut merkittävästi viime vuosina, kun teknologia, digitalisaatio ja uudet myyntikanavat ovat vieneet myynnin uudenlaiseen toimintaympäristöön. Olemme ...

Jouni Koistinen
Jouni Koistinen

Moderni myynti ja HubSpot crm

Moderni myynti on astunut uuteen aikaan, jossa tarjolla on lukuisia innovatiivisia työkaluja ja prosesseja. Digitaalinen vallankumous on muuttanut myynnin maisemaa viime ...

Jouni Koistinen
Jouni Koistinen

Miksi HubSpot ja mihin hintaan?


Tervetuloa lukemaan blogiani, jossa käsitellään HubSpotin hankintaa ja syitä sen valitsemiseen tietyssä hintaluokassa. HubSpot on moderni ja monipuolinen markkinointi- ja ...

Jouni Koistinen
Jouni Koistinen

Miksi ostettu mainos ei saavuta haluttua tulosta?

Tämä on kysymys, joka saattaa askarruttaa monia yrityksiä ja markkinoijia. Vaikka mainoksen ostaminen voi vaikuttaa helpolta ratkaisulta markkinointitarpeisiin, ei ole ...

Jouni Koistinen
Jouni Koistinen

Kuinka paljon asiakkaan ostopolku maksaa?

Asiakkaan ostopolku on yritykselle erittäin tärkeä osa liiketoimintaa, mutta kuinka paljon se oikeastaan maksaa? Ostopolun hinta vaihtelee valitun digistrategian mukaan. ...

Jouni Koistinen
Jouni Koistinen

HubSpot Mastery: Paranna markkinointistrategiaasi ja kasvata liiketoimintaa

HubSpot on tehokas työkalu markkinointistrategian parantamiseen ja liiketoiminnan kasvattamiseen. Tämä ohjelmisto tarjoaa monia hyödyllisiä ominaisuuksia ja työkaluja, jotka ...

Jouni Koistinen
Jouni Koistinen

Hakukoneoptimointi on jatkuvan parantamisen prosessi

Google hakukoneoptimointi (SEO) on tärkeä osa modernia markkinointistrategiaa. Se on prosessi, jonka avulla yritys pyrkii parantamaan verkkosivustonsa sijoitusta ...

Jouni Koistinen
Jouni Koistinen

Yrityksen digimarkkinointi kuntoon strategia edellä

Onko yritykselläsi toimiva digimarkkinointistrategia? Kysyn tämän ensimmäisenä ja saan kuulla aika monimutkaisia ja -tasoisia ...
Jouni Koistinen
Jouni Koistinen