Skip to content
Close up of human hand drawing career ladder with chalk

DIGITAALINEN OSTOPOLKU 30 PÄIVÄSSÄ

Sinun kohderyhmästä, sisällöstä, kanavista, datasta ja tavoitteista. Kuukaudessa.

Kuinka lanseeraat luottamuksella

OSTOPOLUN KUUKAUDESSA?

Cocon idea on tehdä ostopolku kuukaudessa. Suunnittelu, simulointi, rakentaminen, julkaiseminen ja optimointi ovat osa vuosia treenattua palvelukokonaisuutta. Haluamme, että lanseeraat seuraavan digikampanjasi luottamuksella. Löydä markkina, joka vastaa, kun sille huudetaan eli he ovat kiinnostuneet sinun tuotteesta ja palvelusta.

Sinun intohimosi, liiketoimintamalli ja brändin vetovoima luovat magneetin. Mistä kanavasta ja kuinka suuren kohderyhmän tavoitat ratkaisevat sen, millaisia tuloksia voit saavuttaa. 
Kykysi ratkaista kohderyhmäsi polttavin ongelma kilpailijoita paremmin, on sinun digistrategiasi kiteytys ja ostopolkusi alle kuukaudessa. 

 

Tämä malli sopii erinomaisesti, jos myyt digikanavissa tuotteita tai palveluja. Ostopolku-prosessi säästää aikaa ja rahaa, koska et ryntää tekemään kampanjoita ensin teknologia ympäristöihin - vaan teet ensin käsikirjoituksen, mietit, arvioit ja valitset ne elementit,  joilla voitat kilpailun markkinoilla.
 
Tähän olemme rakentaneet sinulle digituottamaan-konseptin ja konkreettisen toimintamallin, mikä koostetaan sinun datasta ja sisällöstä.  Kolme vaihetta ja yhdeksän askelta digimarkkinoinnin tason nostamiseen. Pisteestä A pisteeseen B.
 
Valmennuksessa on neljä onlinevalmennusta (4 x 2 h) ja välitehtävät. Lopuksi lanseeraat luottamuksella.
Aloitetaan heti

30 PÄIVÄÄ JA LANSEERAAT LUOTTAMUKSELLA

Turva kiireen keskellä on hyvä Framework eli etukäteen kuvattu ja harjoiteltu prosessi: Mitä pitää tehdä, jotta valmista syntyy?

30 AIKA JUOKSEE JO
ENSIMMÄINEN ONLINE: Perusta kuntoon

1. Kannattava kohderyhmä

Jos myyt kaikille, et myy kenellekään. Ei ole olemassa tuotetta tai palvelua, joka sopisi kaikille. Ja vaikka olisi, senkin myyntiä saadaan tehostettua löytämällä markkinointiin kannattavia kohderyhmiä.

 

2. Ongelmasta ratkaisuun

Liikkeelle lähdetään miettimällä yleisellä tasolla, mihin tunnistettuun ongelmaan sinulla on markkinoiden paras ratkaisu. Kuinka ratkaisusi tukee asiakkaasi kokemaa muutosta sekä mitä se vähentää tai lisää?

 

3. Koukuttava tarina

Jos markkinointi ei toimi, syy löytyy AINA jostain näistä kolmesta; emme onnistu vangitsemaan potentiaalisen asiakkaan huomiota, tarinamme ei vakuuta tai tarjouksemme ei just nyt houkuttele.

TOINEN ONLINE: OSTOPOLKU KUNTOON

4. Toimiva ostopolku

Ostopolku (Funnel) on joukko digimarkkinoinnin toimenpiteitä, joilla potentiaalinen asiakas kuljetetaan vaihe vaiheelta kohti lopullista tavoitetta (konversio). Ostopolku on silta kassakoneeseen.

 

5. Liidimagneetti

Digituottamaan-valmennuksessa kutsumme liidimagneetiksi periaatteessa kaikkea sitä sisältöä, joka tempaa potentiaalisen asiakkaan ostopolullemme ja/tai vie häntä ostopolulla eteenpäin.

 

6. Täydellinen tarjous

Löysä, jäsentelemätön ja ostopolun aiempien vaiheiden kanssa eri tarinaa kertova tarjous voi hyvinkin pilata orastavan kaupan. Samasta syystä myös myynnin ja markkinoinnin on puhuttava samaa kieltä.

KOLMAS ONLINE: LIIKENNE JA SISÄLTÖMARKKINOINTI

7. Sisällöstä virtaa

Jokaiselle sisällölle, olipa se sitten blogikirjoitus, somepostaus, bannerimainos, video, podcast tai sähköpostiviesti, täytyy miettiä tarkoitus, paikka ja kokonaisuus, johon se kuuluu. TOFU, MOFU vai BOFU?

 

8. Liikenteestä kasvua

Digimarkkinoinnin ydintä on verkkosivuillemme saapuva liikenne. Sitä on oltava riittävästi ja sen oltava laadukasta. Näitä kolmea tarvitaan: Orgaaninen liikenne, ostettu liikenne ja omistettu liikenne

NELJÄS ONLINE: LANSEERAA LUOTTAMUKSELLA

9. Digi tuottamaan

Lähdetään liikkeelle katsomalla eteenpäin, mitä liiketoiminnan tavoitteita digimarkkinoinnilla halutaan saavuttaa?  Valitaan omat mittarit kokonaiskuvan hahmottamiseen! MITEN meillä menee? Mitä tämä tarkoittaa? Mitä pitäisi tehdä? Onko tämä hyvä suunta? Miksi tämä toimii, niin kuin se tekee?

Lanseerataan ostopolku ja optimoidaan!

 

OSTOPOLKU 30 PÄIVÄSSÄ HINNAT

Tulosta tuova digitaalinen ostopolku, liikenne-mallitus, sisältöteemat & käsikirjoitus sekä mittaaminen 30 päivässä!  Lanseeraat luottamuksella. Kaupalliset ehdot: Hintaan lisätään alv 24% ja lasku tilauksesta 30 pv netto.

BASIC

3.297 EUR
max 4 osallistujaa
Digituottamaan työkirjat
Viisi online-valmennusta
Valmennusmateriaalit käyttöön
Digitaalinen työpöytä 
Tuloskokous lanseerauksen jälkeen
SEMrush hakusana-analyysi
Yhden ostopolun käsikirjoitus, simulointi ja lanseeraus valmennus.
Varaa aika keskusteluun. Niin käydään läpi millaista ostopolkua suunnittelet.

PROFESSIONAL

5.997 EUR
max 4 osallistujaa
Digituottamaan työkirjat
Landingpage suunnittelu & toteutus
Miro -projektit käytössä
SEMrush hakusana-analyysi
Yhden ostopolun käsikirjoitus, toteutus ja lanseeraus
Tuloskokous lanseerauksen jälkeen
Räätälöity raportointimalli
Tämä kokonaisuus on suunniteltu HubSpot käyttäjille. Toteutamme ostopolun ja teemme hakukoneoptimoinnin.

GROWTH

Hinta sop. mukaan Oletko kiinnostunut koko vuoden palvelusta, jossa tehdään ostopolku joka kuukausi?
Osallistujat tiimin mukaan
Digituottamaan työkirjat
Landingpage suunnittelu & toteutus
Miro -projektit käytössä
SEMrush hakusana-analyysi
Kaikkien ostopolun käsikirjoitus, toteutus ja lanseeraus
Tuloskokoukset joka lanseerauksen jälkeen
Räätälöity raportointimalli
women chatting in office
Digistrategin Blogilta

DIGISTRATEGIA, OSTOPOLKU, ASIAKASKOKEMUS

Cocolla on oma YouTube-kanava ja Facebook, johon ilmestyy uutta sisältöä viikottain. Tule kanaville tilaajaksi, niin saat digivalmentajilta uusia tuulia ja ajatuksia tason nostoon!