Elokuussa 2025 avaan tämän uuden valmennusohjelman. Tutustu jo nyt ennakolta ja varaa oman tiimisi valmennuspäivät.
Tavoite:
Tehostaa myyntitiimin tehokkuutta hyödyntämällä HubSpotin ominaisuuksia, tekoälyteknologioita ja liidiprosessia sekä varata enemmän aikaa kauppojen päättämiseen eli varsinaiseen myyntityöhön. Lisenssisuositus HubSpot Customer Pro Platform. Malli on mahdollista toteuttaa, jos käytössä Pro-tasolla Marketing ja Sales Hub.
Yleiskatsaus CRM:ään:
- Johdatus ominaisuuksiin ja hyötyihin myyntitiimeille.
- Tekoälyn käyttäminen CRM:ssä
Tekoälyn merkitys myynnissä:
- Kuinka tekoäly muuttaa myyntiprosessia?
- Esimerkkejä tekoälyn onnistuneesta käytöstä myynnin tukena
HubSpotin työkalut:
- Hubspot CRM perustyökalut
Tekoäly tehtävien priorisoinnissa:
- Koulutus tekoälyn käyttämiseen liidien pisteytyksessä ja päivittäisten tehtävien priorisoinnissa.
- Esimerkki automatisoitujen työnkulkujen asentamisesta HubSpotissa.
Käytännön harjoitus:
- Käytännön työpaja liidien pisteytyskriteerien muokkaamiseen ( ICP ja persona) ja tehtävien automatisointiin
HubSpotin työkalut:-
- Hubspot Lead Scoring
- Workflow-automaatiot
Tekoälyn hyödyntäminen tapaamisiin valmistautumisessa:
- Kuinka tekoäly voi poimia näkemyksiä ja tekee tiivistelmiä sekä analyysejä?
- HubSpotin työkalut ja ominaisuudet tapaamisiin valmistautumista varten.
Parhaat käytännöt:
- Vinkkejä automatisoitujen tietojen käyttämiseen tehokkaampien tapaamisten valmistelussa
Hubspotin työkalut:
- Hubspot Calling
- Notetaker
- Copilot
- Meeting Scheduler
Tekoälyä hyödyntävä AI botti:
- Johdatus Breeze Customer Agenttiin ja aktivointi
- Automaattisten vastausten ja sarjojen rakentaminen HubSpotissa.
Hubspotin työkalut:-
- Breeze Customer Agent
- Email Templates ja Snippets
- Sequences
- Inbox / Helpdesk
Prospektointi tekoälyllä:
- Breeze Prospecting Agentin hyödyntäminen "tilien" tutkimiseen ja tapaamisvarausten tekemiseen.
- Koulutus prospektoinnista HubSpot-työkaluilla: Kohdetilit ja liidit
Simulaatio:
- Simuloi prospektipäivää käyttämällä myynnin työtilaa
HubSpotin työkalut:
- Prospecting Agent
- Sales Workspace
- Breeze intelligence
Myyntiprosessin automaatiot:
- Strategiana enemmän aikaa kauppojen päättämiseen.
- Myyntistrategian kehittäminen tekoälytyökalujen avulla.
Työpaja:
- Reaaliaikainen data ja HubSpot analytiikka.
HubSpotin työkalut:
- HubSpot Deal Pipelines, tags, automaatiot
- Properties, tietokenttien muokkaaminen
- Reports ja Analytics, koontinäytöt
- Copilot & Breeze
SDR:n rooli on tyypillisesti B2B (business-to-business) myynnin alkupäässä. He ovat vastuussa potentiaalisten asiakkaiden tunnistamisesta, yhteydenotosta ja kvalifioinnista ennen kuin liidi siirretään varsinaiselle myyntitiimille. Heidän tehtävänsä on luoda ja kehittää myyntimahdollisuuksia yrityksen myyntiputkeen. (Tämä on optiona tarpeen mukaan).
SDR työpaja ja valmennus:
- Liidien kvalifiointi & segmentointi (Liidien generointi)
- Sähköpostisarjat ja automaatiot (Sähköpostiautomaatio)
- Lämpimien liidien soittoblokki (Soittaminen)
- Myynnin datan päivitykset (Myynnin tuki)
- SDR viikko-ohjelman rakentaminen kalenteriin.
Lopputulos:
Osallistujat saavat käytännön tietoa ja taitoja HubSpot CRM:n ja tekoälytyökalujen tehokkaaseen käyttöön, vapauttavat enemmän aikaa kauppojen päättämiseen ja selkeyttävät myyntistrategiaa. SDR valmennuksessa varmistetaan, että myyjä ottaa kaikki tehot irti!