Digistrategin blogi

Digimarkkinointi- ja myyntikoneen käynnistäminen helposti ja tehokkaasti

HubSpot on markkinointi- ja myyntikone

Kuinka käynnistää digimarkkinointi- ja myyntikone kone helposti ja tehokkaasti? Kokonaisuus on rakennettava kolmen tason kautta: TOFU, MOFU ja BOFU. Yrityksen on pystyttävä rakentamaan löydettävyyttä …

Read Story

Mikä on digitaalinen asiakkaan ostopolku?

Tänään lähdemme yhdessä purjehtimaan digitaalisen asiakasmatkan salaperäisillä vesillä. Tartu siis virtuaaliseen kompassiin ja lähde mukaan tähän seikkailuun!

Read Story

Oivaltava digistrategia menestyksen moottorina

Oivaltava digistrategia

Viime vuosikymmeninä digitaalinen maailma on kasvanut huimasti, avaten yrityksille ennenkokemattomia mahdollisuuksia tavoittaa suurempia yleisöjä ja luoda vahvempia suhteita asiakkaisiin. Menestyksekä …

Read Story

Miten hakukoneoptimoinnilla voitetaan kilpailijat?

Hakukoneoptimoinnin hinta

Digitaalisen liiketoimintaympäristön kilpailu verkkonäkyvyydestä ja asiakkaiden huomiosta on nykyään erittäin kovaa. Yritysten on käytettävä tehokkaita strategioita erottuakseen joukosta ja houkutella …

Read Story

Modernin myynnin haasteet ja ratkaisut

moderni myynti

Myyntiprosessi on muuttunut merkittävästi viime vuosina, kun teknologia, digitalisaatio ja uudet myyntikanavat ovat vieneet myynnin uudenlaiseen toimintaympäristöön. Olemme siirtyneet perinteisestä ky …

Read Story

Moderni myynti ja HubSpot crm

moderni myynti

Moderni myynti on astunut uuteen aikaan, jossa tarjolla on lukuisia innovatiivisia työkaluja ja prosesseja. Digitaalinen vallankumous on muuttanut myynnin maisemaa viime vuosina mullistavalla tavalla. …

Read Story

Miksi HubSpot ja mihin hintaan?

Inbound

Tervetuloa lukemaan blogiani, jossa käsitellään HubSpotin hankintaa ja syitä sen valitsemiseen tietyssä hintaluokassa. HubSpot on moderni ja monipuolinen markkinointi- ja myyntiautomaatiotyökalu, joka …

Read Story

Miksi ostettu mainos ei saavuta haluttua tulosta?

Google ad's mainonta

Tämä on kysymys, joka saattaa askarruttaa monia yrityksiä ja markkinoijia. Vaikka mainoksen ostaminen voi vaikuttaa helpolta ratkaisulta markkinointitarpeisiin, ei ole varmuutta siitä, että se saavutt …

Read Story

Kuinka paljon asiakkaan ostopolku maksaa?

Asiakkaan ostopolku

Asiakkaan ostopolku on yritykselle erittäin tärkeä osa liiketoimintaa, mutta kuinka paljon se oikeastaan maksaa? Ostopolun hinta vaihtelee valitun digistrategian mukaan. Perusta syntyy kun tunnistetaa …

Read Story

HubSpot Mastery: Paranna markkinointistrategiaasi ja kasvata liiketoimintaa

HubSpot Mastery

HubSpot on tehokas työkalu markkinointistrategian parantamiseen ja liiketoiminnan kasvattamiseen. Tämä ohjelmisto tarjoaa monia hyödyllisiä ominaisuuksia ja työkaluja, jotka auttavat yrityksiä saavutt …

Read Story

Hakukoneoptimointi on jatkuvan parantamisen prosessi

Hakukoneoptimointi by Coco Invest

Google hakukoneoptimointi (SEO) on tärkeä osa modernia markkinointistrategiaa. Se on prosessi, jonka avulla yritys pyrkii parantamaan verkkosivustonsa sijoitusta Google-hakutuloksissa, jotta se olisi …

Read Story

Yrityksen digimarkkinointi kuntoon strategia edellä

Digistrategi Jouni Koistinen Coco Invest Oy

Onko yritykselläsi toimiva digimarkkinointistrategia? Kysyn tämän ensimmäisenä ja saan kuulla aika monimutkaisia ja -tasoisia vastauksia. Mikään vastaus ei ole väärin, mutta kieltämättä painotukset yl …

Read Story

Unlocking the Potential of Growth Marketing with HubSpot

Grow faster with Hubspot

"The best marketing doesn't feel like marketing." - Tom Fishburne As a professional marketer, I continually search for powerful tools, strategies, and useful tips to grow my business. I’ve stumbled up …

Read Story

Modernin digimarkkinoinnin ja -myynnin tarina

Coco Invest Oy markkinointitoimisto

Olen tehnyt markkinointia ja myyntiä yli 30 vuotta. Muutos on ollut valtava. Ennen me luimme sisällöt ja tilasimme mediat kotiin. Nyt me voimme itse luoda oman median ja tulla aktiivisesti esille eri …

Read Story

HubSpot Admin on digimarkkinoinnin Personal Trainer

HubSpot Admin

Olet investoinut Hubbariin. Maksat lisenssistä tuhansia, jopa kymmeniä tuhansia vuodessa. Pohdit varmaan, saatko vastinetta rahoillesi? Kiusaus vaihtaa halvempaan on käynyt monesti mielessä, ja tarjou …

Read Story

Digitaalinen ostopolku on asiakkaan ostoprosessi

Ostopolun määritys: Asiakkaan matka pisteestä A pisteeseen B. Sieltä pitää löytyä koukku, tarina ja tarjous. Koukku kerää huomion eri kanavista. Tarina luo sillan tarjoukselle. Tarjous siirtää arvon o …

Read Story

Digistrategia on yrityksen startti kasvumarkkinointiin

Digistrategia on startti kilpailuun

Kun rakennetaan kasvumarkkinointia ja voittavaa ratakierrosta on syytä hahmottaa kilpailun kulku etukäteen. Hyvällä digistrategilla yritys pääsee liikkeelle, eikä jää lähtötelineisiin. Kasvumarkkinoin …

Read Story

HubSpot Platinum Partneri Cocon neljä pilaria kasvuun

Coco on HubSpot Platinum Partneri

Hyvältä tuntuu. Kiitos asiakkaat. Kiitos Leila. Kiitos kilpailijat. Kiitos HubSpot. Kiitos Coco ja Lilo. Kiitos Coco huipputiimi! Platinum -tasolle HubSpotin sertifioimana pääsee, kun myy viimeisen 12 …

Read Story

Palveleva SEO- toimisto luo hakukoneoptimoinnilla kasvua

Hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimoitu sisältömarkkinointi on monelle yritykselle tavoitteena, kun haetaan kasvua digimarkkinoinnin keinoin. Jatkuvaan ja aikataulutettuun sekä monikanavaiseen sisällöntuottamiseen tottunei …

Read Story

Kun sinulla on HubSpot - Millaisia tuloksia voit odottaa?

Coco Invest ja hubSpot - lisää liidejä

HubSpot julkaisi Platform ROI Report 2023 - tulokset. Hubspot on käynyt yli sadantuhannen asiakkaan dataa läpi eri mantereilta ja tehnyt vertailun. Millaisia tuloksia voit odottaa 3, 6, 9 ja 12 kuukau …

Read Story