Digimarkkinointi- ja myyntikoneen käynnistäminen helposti ja tehokkaasti
ByJouni Koistinen 5.10.2023 20:50
Kuinka käynnistää digimarkkinointi- ja myyntikone helposti ja tehokkaasti? Kokonaisuus on rakennettava kolmen tason kautta: TOFU, MOFU ja BOFU. Yrityksen on pystyttävä rakentamaan löydettävyyttä eri k …
Mikä on digitaalinen asiakkaan ostopolku?
ByJouni Koistinen 3.9.2023 22:24
Tänään lähdemme yhdessä purjehtimaan digitaalisen asiakasmatkan salaperäisillä vesillä. Tartu siis virtuaaliseen kompassiin ja lähde mukaan tähän seikkailuun!
Oivaltava digistrategia menestyksen moottorina
ByJouni Koistinen 8.8.2023 22:04
Viime vuosikymmeninä digitaalinen maailma on kasvanut huimasti, avaten yrityksille ennenkokemattomia mahdollisuuksia tavoittaa suurempia yleisöjä ja luoda vahvempia suhteita asiakkaisiin. Menestyksekä …
Miten hakukoneoptimoinnilla voitetaan kilpailijat?
ByJouni Koistinen 8.8.2023 20:41
Digitaalisen liiketoimintaympäristön kilpailu verkkonäkyvyydestä ja asiakkaiden huomiosta on nykyään erittäin kovaa. Yritysten on käytettävä tehokkaita strategioita erottuakseen joukosta ja houkutella …
Modernin myynnin haasteet ja ratkaisut
ByJouni Koistinen 27.7.2023 12:09
Myyntiprosessi on muuttunut merkittävästi viime vuosina, kun teknologia, digitalisaatio ja uudet myyntikanavat ovat vieneet myynnin uudenlaiseen toimintaympäristöön. Olemme siirtyneet perinteisestä ky …
Moderni myynti ja HubSpot crm
ByJouni Koistinen 25.7.2023 16:39
Moderni myynti on astunut uuteen aikaan, jossa tarjolla on lukuisia innovatiivisia työkaluja ja prosesseja. Digitaalinen vallankumous on muuttanut myynnin maisemaa viime vuosina mullistavalla tavalla. …
Miksi HubSpot ja mihin hintaan?
ByJouni Koistinen 25.7.2023 15:51
Tervetuloa lukemaan blogiani, jossa käsitellään HubSpotin hankintaa ja syitä sen valitsemiseen tietyssä hintaluokassa. HubSpot on moderni ja monipuolinen markkinointi- ja myyntiautomaatiotyökalu, joka …
Miksi ostettu mainos ei saavuta haluttua tulosta?
ByJouni Koistinen 24.7.2023 10:29
Tämä on kysymys, joka saattaa askarruttaa monia yrityksiä ja markkinoijia. Vaikka mainoksen ostaminen voi vaikuttaa helpolta ratkaisulta markkinointitarpeisiin, ei ole varmuutta siitä, että se saavutt …
Kuinka paljon asiakkaan ostopolku maksaa?
ByJouni Koistinen 23.7.2023 10:04
Asiakkaan ostopolku on yritykselle erittäin tärkeä osa liiketoimintaa, mutta kuinka paljon se oikeastaan maksaa? Ostopolun hinta vaihtelee valitun digistrategian mukaan. Perusta syntyy kun tunnistetaa …
HubSpot Mastery: Paranna markkinointistrategiaasi ja kasvata liiketoimintaa
ByJouni Koistinen 9.7.2023 10:30
HubSpot on tehokas työkalu markkinointistrategian parantamiseen ja liiketoiminnan kasvattamiseen. Tämä ohjelmisto tarjoaa monia hyödyllisiä ominaisuuksia ja työkaluja, jotka auttavat yrityksiä saavutt …
Hakukoneoptimointi on jatkuvan parantamisen prosessi
ByJouni Koistinen 26.4.2023 21:17
Google hakukoneoptimointi (SEO) on tärkeä osa modernia markkinointistrategiaa. Se on prosessi, jonka avulla yritys pyrkii parantamaan verkkosivustonsa sijoitusta Google-hakutuloksissa, jotta se olisi …
Yrityksen digimarkkinointi kuntoon strategia edellä
ByJouni Koistinen 23.4.2023 18:34
Onko yritykselläsi toimiva digimarkkinointistrategia? Kysyn tämän ensimmäisenä ja saan kuulla aika monimutkaisia ja -tasoisia vastauksia. Mikään vastaus ei ole väärin, mutta kieltämättä painotukset yl …
Unlocking the Potential of Growth Marketing with HubSpot
ByJouni Koistinen 1.4.2023 20:00
"The best marketing doesn't feel like marketing." - Tom Fishburne As a professional marketer, I continually search for powerful tools, strategies, and useful tips to grow my business. I’ve stumbled up …
Modernin digimarkkinoinnin ja -myynnin tarina
ByJouni Koistinen 19.3.2023 18:32
Olen tehnyt markkinointia ja myyntiä yli 30 vuotta. Muutos on ollut valtava. Ennen me luimme sisällöt ja tilasimme mediat kotiin. Nyt me voimme itse luoda oman median ja tulla aktiivisesti esille eri …
HubSpot Admin on digimarkkinoinnin Personal Trainer
ByJouni Koistinen 1.5.2022 10:01
Olet investoinut Hubbariin. Maksat lisenssistä tuhansia, jopa kymmeniä tuhansia vuodessa. Pohdit varmaan, saatko vastinetta rahoillesi? Kiusaus vaihtaa halvempaan on käynyt monesti mielessä, ja tarjou …
Digitaalinen ostopolku on asiakkaan ostoprosessi
ByJouni Koistinen 9.4.2022 9:23
Ostopolun määritys: Asiakkaan matka pisteestä A pisteeseen B. Sieltä pitää löytyä koukku, tarina ja tarjous. Koukku kerää huomion eri kanavista. Tarina luo sillan tarjoukselle. Tarjous siirtää arvon o …
Digistrategia on yrityksen startti kasvumarkkinointiin
ByJouni Koistinen 22.1.2022 13:27
Kun rakennetaan kasvumarkkinointia ja voittavaa ratakierrosta on syytä hahmottaa kilpailun kulku etukäteen. Hyvällä digistrategilla yritys pääsee liikkeelle, eikä jää lähtötelineisiin. Kasvumarkkinoin …
HubSpot Platinum Partneri Cocon neljä pilaria kasvuun
ByJouni Koistinen 18.1.2022 19:30
Hyvältä tuntuu. Kiitos asiakkaat. Kiitos Leila. Kiitos kilpailijat. Kiitos HubSpot. Kiitos Coco ja Lilo. Kiitos Coco huipputiimi! Platinum -tasolle HubSpotin sertifioimana pääsee, kun myy viimeisen 12 …
Palveleva SEO- toimisto luo hakukoneoptimoinnilla kasvua
ByJouni Koistinen 2.1.2022 19:18
Hakukoneoptimoitu sisältömarkkinointi on monelle yritykselle tavoitteena, kun haetaan kasvua digimarkkinoinnin keinoin. Jatkuvaan ja aikataulutettuun sekä monikanavaiseen sisällöntuottamiseen tottunei …
Kun sinulla on HubSpot - Millaisia tuloksia voit odottaa?
ByJouni Koistinen 27.11.2021 21:02
HubSpot julkaisi Platform ROI Report 2023 - tulokset. Hubspot on käynyt yli sadantuhannen asiakkaan dataa läpi eri mantereilta ja tehnyt vertailun. Millaisia tuloksia voit odottaa 3, 6, 9 ja 12 kuukau …