B2B-myyntiautomaatio ja kysynnän herättäminen: Kohti ennustettavaa ja skaalautuvaa kasvua
ByJouni Koistinen 5.5.2025 14:11
Moni B2B-yritys etsii ratkaisua yhteen keskeiseen haasteeseen: Miten kasvattaa liikevaihtoa ennustettavasti ja skaalautuvasti? Perinteiset myyntitaktiikat ovat edelleen käytössä – osin tehokkaita, mut …
Millä tasolla olet digitaalisessa markkinoinnissa ja myynnissä?
ByJouni Koistinen 5.5.2025 10:39
Oletko pysähtynyt miettimään, missä vaiheessa digimarkkinointiasi oikeasti olet?
Markkinoitko vielä vai myytkö jo?
ByJouni Koistinen 4.5.2025 19:23
Kysyntää ei synny sattumalta. Liidejä ei sada taivaalta. Liikevaihto ei kasva Exceliä tuijottamalla. Hyvä maine ei rakennu ilman suunnitelmaa. Tarvitset Game Planin — selkeän, mitattavan ja kustannust …
Prosessi kannattavan digimarkkinoinnin rakentamiseksi
ByJouni Koistinen 3.5.2025 16:47
Digistrategina olen työskennellyt kymmenien eri toimialojen pk-yritysten kanssa, ja yksi yleisimmistä haasteista, jonka kohtaan, on digimarkkinoinnin suunnitelmallisuuden puute.
Google Ads + HubSpot CRM = Enemmän myyntiä, vähemmän hukkaa
ByJouni Koistinen 2.5.2025 17:48
Monet aliarvioivat, kuinka tehokasta on yhdistää Google Ads ja HubSpot CRM. Usein nämä työkalut toimivat erillään – vaikka niiden todellinen voima tulee esiin vasta, kun ne puhuvat keskenään.
Verkkokaupan integrointi HubSpotiin Unificin avulla
ByJouni Koistinen 24.4.2025 9:00
Nykyajan verkkokaupassa ei riitä, että tuotteet ovat kunnossa ja markkinointi rullaa – tarvitaan myös fiksua tiedonhallintaa. Asiakastiedon, ostohistorian ja markkinointiviestinnän on kuljettava käsi …
Go-To-Market strategiat HubSpotin näkökulmasta
ByJouni Koistinen 21.4.2025 0:07
Go-to-market (GTM) -strategia on keskeinen osa yrityksen kasvua ja menestystä: miten tuote tai palvelu viedään markkinoille tehokkaasti? Kun käytössä on HubSpotin kokonaisvaltainen alusta, eri GTM-str …
Digimarkkinoinnin trendit – kuinka hyvin olet kartalla?
ByJouni Koistinen 20.4.2025 9:31
Listasin 10 keskeistä trendiä, jotka määrittävät tämän päivän ja huomisen markkinointi- ja myyntiikenttää. Digimarkkinointi kehittyy nopeammin kuin koskaan. Uudet työkalut, alustat ja teknologiat muut …
Platinum partneri kolmatta kertaa
ByJouni Koistinen 16.3.2025 8:48
Reilu vuosikymmen sitten otimme askeleen, joka määritteli tulevaisuutemme uudella tavalla: meistä tuli Suomen ensimmäinen HubSpot Platinum -kumppani.
KYSE ON FOCUKSESTA VUONNA 2025
ByJouni Koistinen 26.12.2024 20:44
Tervetuloa vuoteen 2025! (No, melkein.) – Uusi vuosi tuo mukanaan uusia mahdollisuuksia, mutta ollaanpa rehellisiä, on niin helppo ajautua sivuraiteille. Tässä kohtaa FOCUS astuu kuvaan.
B2B yritysten somemarkkinointi - lataa opas!
ByJouni Koistinen 3.11.2024 11:17
B2B-yrityksille tehokas sosiaalisen median markkinointi keskittyy ammatillisen asiakassuhteen vahvistamiseen, asiantuntijuuden viestittämiseen ja luotettavuuden rakentamiseen.
Miten markkinoit 25 000 EUR vuosibudjetilla?
ByJouni Koistinen 2.11.2024 17:35
Kun suomalaisen yrityksen markkinointibudjetti on 25 000 euroa vuodessa, sen jakaminen eri GTM (Go-to-Market) -alueisiin vaatii strategista suunnittelua. GTM-suunnitelmassa tärkeimmät alueet ovat ylee …
HubSpot Admin palvelu: Miten tehostaa liiketoiminnan kasvua ja datan hallintaa?
ByJouni Koistinen 13.10.2024 18:27
Nykyajan liiketoimintaympäristö vaatii yhä monimutkaisempia ja tehokkaampia työkaluja markkinoinnin ja myynnin tueksi. Usein törmään siihen, että yritykset ovat investoineet hyviin teknologioihin, kut …
Vapauta tekoälyn teho älykkäästi meidän kanssa
ByJouni Koistinen 29.9.2024 21:50
Coco Invest on erikoistunut auttamaan yrityksiä ottamaan kaiken irti HubSpotin ratkaisuista – mutta emme pysähdy siihen. Me viemme liiketoimintasi kasvu-uralle hyödyntämällä tekoälyn tarjoamia mahdoll …
Oletko koskaan miettinyt, miten huippumarkkinoijat ja -myyjät onnistuvat pysymään askeleen edellä kilpailussa?
ByJouni Koistinen 22.9.2024 14:23
Tämä on kysymys, jonka jokaisen kasvuhakuisen yrityksen pitäisi esittää itselleen. Monesti kuvitellaan, että menestyneet markkinoijat ja myyjät toimivat pelkän vaiston varassa tai että heillä on vain …
Digimarkkinointi- ja myyntikoneen käynnistäminen helposti ja tehokkaasti
ByJouni Koistinen 5.10.2023 20:50
Kuinka käynnistää digimarkkinointi- ja myyntikone helposti ja tehokkaasti? Kokonaisuus on rakennettava kolmen tason kautta: TOFU, MOFU ja BOFU. Yrityksen on pystyttävä rakentamaan löydettävyyttä eri k …
Mikä on digitaalinen asiakkaan ostopolku?
ByJouni Koistinen 3.9.2023 22:24
Tänään lähdemme yhdessä purjehtimaan digitaalisen asiakasmatkan salaperäisillä vesillä. Tartu siis virtuaaliseen kompassiin ja lähde mukaan tähän seikkailuun!
Oivaltava digistrategia menestyksen moottorina
ByJouni Koistinen 8.8.2023 22:04
Viime vuosikymmeninä digitaalinen maailma on kasvanut huimasti, avaten yrityksille ennenkokemattomia mahdollisuuksia tavoittaa suurempia yleisöjä ja luoda vahvempia suhteita asiakkaisiin. Menestyksekä …
Miten hakukoneoptimoinnilla voitetaan kilpailijat?
ByJouni Koistinen 8.8.2023 20:41
Digitaalisen liiketoimintaympäristön kilpailu verkkonäkyvyydestä ja asiakkaiden huomiosta on nykyään erittäin kovaa. Yritysten on käytettävä tehokkaita strategioita erottuakseen joukosta ja houkutella …
Modernin myynnin haasteet ja ratkaisut
ByJouni Koistinen 27.7.2023 12:09
Myyntiprosessi on muuttunut merkittävästi viime vuosina, kun teknologia, digitalisaatio ja uudet myyntikanavat ovat vieneet myynnin uudenlaiseen toimintaympäristöön. Olemme siirtyneet perinteisestä ky …