Moderni myynti HubSpotilla
Neljä askelta myynnin onnistumiseen: Ole asiakkaan kanssa samalla sivulla, löydä oikeat ongelmat, selätä ostonesteet ja tee täydellinen tarjous!
HubSpot CRM:n näkökulmasta: Pidä kontaktidata ajantasalla, hyödynnä modernia myyntiprosessia sekä myyntiautomaatiota sekä visualisoi myyntiputki. Voittava malli!
CRM:n käyttöönotto muutamassa työpäivässä
Cocon työmallissa on viisi pääteemaa. Kukin on oma online. Ennen HubSpot lisenssin hankintaa ota yhteyttä. Varmistetaan, että sopimus on kattava ja pystyt HubSpot Sales CRM:llä toteuttamaan yrityksesi myyntimallin.
5 erittäin hyvää syytä
Miksi sinun tulisi ehdottomasti valita juuri HubSpotin CRM
HubSpotin CRM tarjoaa uskomattoman helpon ja intuitiivisen käyttöliittymän, joka tekee asiakastietojen hallinnasta vaivatonta ja miellyttävää.
HubSpotin CRM integroituu saumattomasti muihin HubSpotin markkinointi- ja myynnin automaation työkaluihin, jolloin voit tehostaa liiketoimintaasi entisestään.
HubSpotin CRM tarjoaa kattavan raportoinnin & analytiikan, joiden avulla voit seurata myyntitiimisi suoritusta ja saada arvokasta tietoa päätöksenteon tueksi.
HubSpotin CRM:ssä on myynnin aktiviteetit, sähköpostit, tarjoukset, pelikirjat ja myyntiputken hallinta.
HubSpotin CRM:n avulla voit rakentaa vahvoja ja pitkäaikaisia asiakassuhteita, sillä se mahdollistaa kokonaiskuvan unelma-asiakkaista.
tehokkaan ja ammattimaisen työkalun,
joka auttaa sinua saavuttamaan liiketoimintasi tavoitteet.
Käyttöönoton vaiheet
Lähtötaso ja määrittely
Data kuntoon
Integraatiot
Käyttöönotto
Koulutus
Sovitaan jatkosta
Kuinka B2B myyntimalli toimii HubSpotissa?
Huhtikuussa 2023 pidetyssä webinaarissa Coco Investin Jouni Koistinen ja Matero & Partnersin Petri Matero käyvät läpi B2B myyntimallin toimintaa käytännössä, ja kuinka se tuodaan Hubspot-maailmaan muuttamaan modernin markkinoinnin ja myynnin työkalupakkia.