Näin toimii

Moderni myynti HubSpotilla

Neljä askelta myynnin onnistumiseen: Ole asiakkaan kanssa samalla sivulla, löydä oikeat ongelmat, selätä ostonesteet ja tee täydellinen tarjous!

HubSpot CRM:n näkökulmasta: Pidä kontaktidata ajantasalla, hyödynnä modernia myyntiprosessia sekä myyntiautomaatiota sekä visualisoi myyntiputki. Voittava malli!

gameplan

CRM:n käyttöönotto muutamassa työpäivässä

Cocon työmallissa on viisi pääteemaa. Kukin on oma online. Ennen HubSpot lisenssin hankintaa ota yhteyttä. Varmistetaan, että sopimus on kattava ja pystyt HubSpot Sales CRM:llä toteuttamaan yrityksesi myyntimallin.

Tässä sinulle

5 erittäin hyvää syytä

Miksi sinun tulisi ehdottomasti valita juuri HubSpotin CRM

HubSpotin CRM tarjoaa uskomattoman helpon ja intuitiivisen käyttöliittymän, joka tekee asiakastietojen hallinnasta vaivatonta ja miellyttävää.

HubSpotin CRM integroituu saumattomasti muihin HubSpotin markkinointi- ja myynnin automaation työkaluihin, jolloin voit tehostaa liiketoimintaasi entisestään.

HubSpotin CRM tarjoaa kattavan raportoinnin & analytiikan, joiden avulla voit seurata myyntitiimisi suoritusta ja saada arvokasta tietoa päätöksenteon tueksi.

HubSpotin CRM:ssä on myynnin aktiviteetit, sähköpostit, tarjoukset, pelikirjat ja myyntiputken hallinta.

HubSpotin CRM:n avulla voit rakentaa vahvoja ja pitkäaikaisia asiakassuhteita, sillä se mahdollistaa kokonaiskuvan unelma-asiakkaista.

Valitsemalla HubSpotin CRM:n, valitset

tehokkaan ja ammattimaisen työkalun,

 joka auttaa sinua saavuttamaan liiketoimintasi tavoitteet.

 


Käyttöönoton vaiheet


Lue lisää blogista

Digimarkkinointi- ja myyntikoneen käynnistäminen helposti ja tehokkaasti
HubSpot on markkinointi- ja myyntikone

Digimarkkinointi- ja myyntikoneen käynnistäminen helposti ja tehokkaasti

5.10.2023 20:50 3 min read
Mikä on digitaalinen asiakkaan ostopolku?

Mikä on digitaalinen asiakkaan ostopolku?

3.9.2023 22:24 1 min read
Oivaltava digistrategia menestyksen moottorina
Oivaltava digistrategia

Oivaltava digistrategia menestyksen moottorina

8.8.2023 22:04 2 min read
“Onko nyt oikea aika käynnistää myyntitiimin sparraus?”
Jouni Koistinen
Digistrategi