Haastavien asiakasprojektien vuosi 2020
Tämä vuosi on ollut täynnä yllätyksiä, käänteitä ja haasteita. Kiitos kaikille ...
Digimarkkinoijan kolme tärkeintä lukua
Jokaisen digimarkkinoijan on tunnettava omat lukunsa. Tässä kolme tärkeintä:
Näin teet toimivan ostopolun kassavirran
Asiakkaan ostopolku rakentuu tavoitteen kautta. Millaisen ostopäätöksen haluat? Asiakkaan ...
Miten digissä noustaan seuraavalle tasolle?
Muutin Helsinkiin yli 50-vuotiaana. Minut veti tänne “digitalisaationälkäiset” asiakkaat. ...
Miten HubSpotin käyttöönotto tehdään kerralla oikein?
HubSpotin tekninen käyttöönotto onnistuu tunneissa. Työkaluna HubSpot on nopeasti ...
Poista arvailu markkinoinnista
Kun teet päätöksiä data edellä, tulokset paranevat. Tarjoamme HubSpot -portaalin ...
HubSpot käyttöönoton neljä tärkeintä päätöstä
Onneksi olkoon! Olet harkitsemassa HubSpotin ostamista tai olet jo astumassa käyttöönoton ...
Kuinka saavutat markkinoinnin 4A luottoluokituksen?
Tykkäätkö sinä kahvista? Minä keitän aamukahvit "takapihalla", kun on aurinkoinen aamu. ...