
Miten hyvä olet kysynnän herättämisessä?
Tutkimme liikenteen kaikki kanavat ja lähteet sekä parhaiten toimivat sivut. Onko sivustosi hallitsevat kanavat orgaaninen ja suora liikenne esim. yli 60 prosentilla vai ostatko tiesi markkinoille? Kuinka paljon liikenne maksaa?

Kuinka hyvin onnistuu liidien generointi?
Syntyykö liikenteestä kontakteja yli 1 prosenttia? Mitkä ovat parhaat liidimagneetit? Hyödynnätkö ostopolkuja ja vuorovaikutukset kaikkia tasoja? Mitä uusi liidi maksaa? Oletko websivu- vai digimarkkinoijan tasolla?

Markkinoitko vielä vai myytkö jo?
Myynnin pitää olla markkinoinnin tilaaja. Kuinka aktiivisesti myyntitiimi toimii ja hyödyntää modernin markkinoinnin työkaluja ja -prosesseja? Miten myynnin materiaalit tukevat asiakkaiden ostamista? Mikä on Hitrate ja asiakashankintahinta?

Millä kertoimella markkinointi ja myynti tuottaa?
Sääntö on hyvin yksinkertainen. Riippuen liiketoiminnasta asiakashankinnan ja asiakastuoton kerroin pitäisi olla vähintään 1:5 tai 1:10 - lasketko vuosoitasolla vai kolmen vuoden jaksotuksella?

Tuotatko hyvän asiakaskokemuksen?
Pidätkö huolta nykyisistä asiakkaista? Mikä on asiakaspoistuma? Onnistuuko lisämyynti? Kanta-asiakasmarkkinointi on se alue, missä vuosituotot ovat parhaiten turvassa. Miltä mittarit näyttävät?

Onko yrityksesi vetovoimainen?
Miltä menestys näyttää? Miten mittaat mainetta ja asiakastyytyväisyyttä? Onko yritykselläsi laajeneva suosittelijoiden joukko ja hyvä maine?