Businessman using smartphone against website interface

MYYNTIVALMIIT VERKKOSIVUT

HubSpot CMS  on valintasi, jos haluat myyntivalmiit kotisivut.
CRM on aina paketissa mukana.  Toteutamme sivustot Growth-Driven Design-prosessilla, Koodi vapaasti.
HALUATKO MYYNTIVALMIIT VERKKOSIVUT?

KOTISIVUJEN TEKEMISEN KOLME VAIHETTA

Growth-Driven Desing ja HubSpot CMS + CRM on haastava malli.  Myyntivalmiit verkkosivut ovat kiinni yrityksen liiketoiminnan tavoitteissa. Emme tee vain kotisivuja vaan rakennamme  digimarkkinoinnin ja - myynnin toimintamallin kuntoon. Myynti on silloin markkinoinnin tilaaja eli tulokset ratkaisevat! Me pidämme haasteista, siksi GDD on meidän valinta HubSpot partnerina.

VAIHE 1: KAHDESSA VIIKOSSA

WEBSIVUJEN STRATEGIA

Kick-off workshopin agendalla on yrityksen digimarkkinoinnin lähtötilanne ja tavoitteet muutokselle:

  • Liiketoiminta malli & mittarit
  • Kohderyhmä ja asiakasprofiilit
  • Strategian 9 askelta eli liikennevalo- ja tasotesti
  • Asiakkaan matka ja asiakaspolut
  • Verkkosivujen rakenne ja aikataulut
  • Sisältöstrategian kiteytys
  • Jobs to be Done
  • Koukku, tarina ja tarjous
  • HubSpot CMS käyttöönotto

Digistrategia on tiekartta, kuinka yritys hyödyntää digitalisaatiota markkinoinnissa, myynnissä ja asiakaspalvelussa. MIllaista websivustoa olemme rakentamassa?
Nopealla määrittelyllä koostamme alustavan näkemyksen ja työhypoteesin. Matkan varrella kokonaiskuva täydentyy ja tarkentuu.

Näyttökuva 2021-7-22 kello 10.18.53

 

VAIHE 2: KAHDESSA KUUKAUDESSA

UUSI VERKKOSIVUSTO JULKAISTAAN

  • HubSpot  CMS käyttöönotto
  • Valitun "Themes" brändäys
  • Pillarsivujen käsikirjoitus
  • Laskeutumissivut ja blogit
  • SEO templates
  • Backlog ja wishlist
  • Sprintit 14 pv teemoin
  • Google löydettävyys
  • Data-keskeinen työmalli & CRM
  • Käyttöliittymän testaaminen
  • Muutoksen mittaaminen
  • Personointi
  • Automaatiot
  • Konversiomallin valinta

MYYNTIVALMIIT VERKKOSIVUT TUOTTAVAT LIIDEJÄ

Myyntivalmiit websivut syntyvät, kun sinulla on yksi järjestelmä, jolla voit toteuttaa markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun. Sinulla on kaikki modernin digimarkkinoinnin ostopolut, sisällöt, kanavat, viestintä, raportointi ja data käytettävissä. Sinä määräät ja teet. Bonuksena kaikki kontaktit ovat CRM:ssä ja tiedät mitä liiketoiminnassa tapahtuu. En suosittele wordpress kotisivut "projekteja" yrityksille. Haluatko olla koodi vapaa vai vanki?
VAIHE 3: KUUSI KUUKAUTTA

JATKUVASTI PARANTAEN

Growth-Driven Design -mallissa lähdetään siitä, että kotisivut julkaistaan heti, kun sivusto on nykyistä parempi. Julkaisemisen jälkeen edetään datasta oppia ja jatkuvasta parantaen. Tämä jakso kestää vähintään kuusi kuukautta.

Kun optimointi tapahtuu oikella datalla, eikä suunittelupöydän ääressä, verkkosivusto kehittyy myyntivalmiiksi nopeammin. Tiimit ovat myös tyytyväisempiä, kun työnjälki näkyy mittareissa välittömästi. Teemme verkkosivut sisältö edellä. Sisältöstrategia pitää saada jalkautumaan oikeisiin kanaviin ja hakukoneisiin.

Jatkuvan kehittämisen sykli perustuu neljään vaiheeseen. Hyvä Backlock ja selkeä mittaaminen nopeuttavat oppimista ja vievät askel kerrallaan kohti tavoitetta.

  1. Plan
  2. Build
  3. Learn
  4. Transfer


 

Täyttävätkö nykyiset kotisivusi nämä kriteerit?

MYYNTIVALMIIDEN KOTISIVUJEN KUUSI KRITEERIÄ

  1. Oikea strategia
  2. Toimivat ostopolut
  3. Luottamus kunnossa
  4. Nostavat digimarkkinoinnin tasoa
  5. Digi tuottaa
  6. Koodi vapaasti & helppo käyttöönotto
AMMATTIMAISESTI TOTEUTETUT KOTISIVUT OVAT

MYYNTIVALMIIT, KUN NE OVAT:

HUBSPOT CMS + CRM

MITÄ HUBSPOT KOTISIVUT MAKSAVAT?

HubSpot kotisivukoneen lisensseissä on kolme tasoa: Starter, Professional ja Enterprise. Liikkeelle pääsee noin 300-500 euron vuosibudjetilla. Starter -paketin rajoitus on 15 sivua. CRM on tietysti jo mukana.  Sopii hyvin alkuvaiheen yritykselle ja sellaiselle, joka haluaa kaikki markkinointityökalut heti mukaan.

Professional vuosikustannus on noin 4000 euroa. Tämä versio on erittäin monipuolinen ja sopii hyvin uuden Themes -konseptin alustaksi. Olemme erikoistuneet tekemään verkkosivut koodi vapaasti. Valitaan yhdessä sopiva teema ja keskitytään sisältöön ja markkinointiin sekä myyntiin. Ei koodaamiseen! Kieliversiot, tietokannat ja A/B-testaus perusominaisuuksia.

Enterprise sopii yrityksille,  joiden kansainvälistyvässä  liiketoiminnassa tai liiketoimintamallissa tarvitaan paljon dataa  taustajärjestelmistä. Operations Hub ja Custom Objects näyttävät voimansa tällä tasolla. Syytä budjetoida noin 15.000 euroa vuositasolla.

Testaa missä kunnossa nykyinen sivustosi on! HubSpotin kehittämän Website Grader on nopea tapa saada yleiskuva, millä tasolla kotisivusi ovat. Syötä sähköpostisi ja URL-osoite. Odota hetki. Tuloksen näet avautuvassa näytössä tuota pikaa. Nauti!

SPRINTTI KERRALLAAN

DIGISTRATEGIN JOHDOLLA

Jotta kokonaisuus pysyy kasassa ja prosessi etenee läpinäkyvästi, tapahtuu työskentely Digistrategin johdolla. Tavoite on aina nostaa digin tasoa ja rakentaa verkkosivuista yrityksen digimarkkinoinnin keskus.

Tavoitteemme on, että verkkosivut julkaistaan noin kahdessa kuukaudessa startista ja sen jälkeen edetään vähintään kuusi kuukautta datakeskeisesti  jatkuvasti parantaen. Perinteinen websivuprojekti on turhauttava, ei pysy budjetissa eikä aikataulussa. Teemme verkkosivuja HubSpot ja WIX-alustoille GDD-mallilla. Pysyvät budjetissa ja aikataulussa. VErkkosivujen lisäksi mallitamme digimarkkinoinnin ja hakukoneoptimoinnin parhaat käytännöt. Lisäksi GDD on hauskaa.

Meidän tavoite on valmentaa asiakkaasta oman verkkosivustonsa kehittäjä. Haluamme, että markkinoija johtaa itse verkkosivustoa, eikä päätöksiä tee koodari. Vain se, joka omistaa liiketoiminnan tietää, mikä on parasta ihanne asiakkaille. Siksi GDD!

ET OLE VIELÄ VALMIS PÄÄTTÄMÄÄN?

PYYDÄ DEMO HUBSPOTIN KOTISIVUKONEESTA

Jos et ole vielä valmis päättämään uudesta verkkosivustosta, olisiko HubSpot CMS:n esittely paikallaan? Esittelen kaikki ominaisuudet ja millaisia verkkosivustoja olemme tehneet Growth-Driven Design -työmallilla. Klikkaa itsesi digistrategin kalenteriin ja buukkaa esittely.
webinar-03-unsplash

OLETKO VALMIS GDD -PROSESSIIN? PYYDÄ TARJOUS HUBSPOTILLA TEHDYISTÄ KOTISIVUISTA!

Kauppaa ei synny, jos kauppaa ei pyydä. Oletko samaa mieltä? klik, klik