Jouni Koistinen

Digital strategist

Digistrategian ja digitaalisten ostopolkujen toteuttaminen vaatii kokonaiskuvan ja laaja-alaisen osaamisen.  Vuosien varrella olen kehittänyt prosessin, jonka kautta yritykset voivat saavuttaa digimarkkinoinnilla mitattavia tuloksia sekä rakentaa toimivat digitaaliset asiakaspolut ja toteuttaa tuloksellisista digistrategiaa.

Autan markkinointi- ja myyntijohtoa rakentamaan datakeskeisiä asiakaspolkuja mitattavan asiakaskokemuksen kehittämiseksi. Näin yritysjohto voi keskittyä liikevaihdon kasvattamiseen ilman pelkoa jatkuvasti kohoavista asiakashankintakustannuksista tai asiakaskadosta.

Tässä minun toimenkuva ja osaaminen

  • Markkinoinnin automaation käsikirjoittaminen
  • Markkinointiteknologian käyttöönotto
  • Digitaalisen asiakaspolun ja asiakaskokemuksen suunnittelu
  • Yrityskohtaisen digistrategian jalkauttaminen
  • SEMrush kilpailija-analyysit ja verkkosivujen auditointi
  • Digikampanjoiden  suunnittelu  & johtaminen
  • Hakusanaoptimointi ja sisältömarkkinoinnin ideointi & auditointi
  • Markkinoinnin 4A luottoluokitus
Mitä minä teen?

Digistrategin työviikko

  • 12  digistrategi palveluna asiakaskohtaamista, kaksi online-streamiä
  • 70 % työviikosta meni asiakastyössä
  • 5 % omassa markkinointi- ja myyntityössä
  • 5 %  sisältömarkkinointia: Streamit, blogit, some
  • 20 % Teknologia uutuuden: HubSpot & SEMrush treenausta



Lue Digistrategin blogilta työviikon tarina!

IMG_1010-1

 

Yli 30 vuotta kokemusta

Mitä minä olen tehnyt?

  • 1988-1998 osakas mainostoimistossa Joensuussa
  • 1998-2015 go-founder, CEO, Hpj, Idealmainos Oy, Kontiolahti, Joensuu, Kuopio, Jyväskylä, Helsinki - Mainos- ja digitoimisto
  • 2016-2018 Head of Inbound, Gountry Manager - Avidly Oyj
  • 2019  Fletcher Method konsultti
  • 2020 Wix, SEMrush Partner
  • 2020  Digitstrategi, Coco Invest Oy
  • 2021 HubSpot kultapartneri toisen kerran, yhdeksän vuoden kokemuksella
bg-office-women-chat-253053889

Sertifikaatit & osaaminen

Olen kiinnostunut kaikesta uudesta. Osaamisen kehittäminen ja jatkuva oppiminen on automaatista. Tärkeintä on, että pystyn palvelemaan suomalaisia yrityksiä uusilla ideoilla, tekniikoilla ja taktiikoilla joka viikko.
Itselleni on neljä tärkeää sertifikaattia ja samalla yhteisöä, jotka merkitsevät tosi paljon. Neljästä kolme on NYSE listattuja pörssiyhtiöitä, joten on hienoa olla luomassa globaalia menestystarinaa heidän kanssaan. 

Näillä työkaluilla palvelen

HubSpot, SEMrush ja WIX  ovat kaikki NYSE noteerattuja pörssiyhtiöitä. Fletcher Method on kansainvälinen konsulttiverkosto.