Double exposure of businessman working with new modern computer show social network structure as concept

HUBSPOT ON DIGIMARKKINOIJAN UNELMA

Mikä on HubSpot? Hubbari on intuitiivinen digimarkkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun hybridityökalu. Jos tavoitteena on 360-asteen läpinäkyvyys ja datakeskeisyys strategiasta tuloksiin, niin unelmat toteutuvat tällä työkalulla.

TYÖKALU KASVUMARKKINOINTIIN

Digimarkkinointi on jatkuvaa kehittämistä ja optimointia. Olemme mukana  kasvutarinasi jokaisessa vaiheessa. Tehdään ensin valinnat ja perusta (strategia/taktiikat) huolella. Käyttöönotetaan Hubspot ja rakennetaan työkaluun sinun tapaasi markkinoida, myydä ja palvella asiakkaita. Jatkuvan parantamisen periaattein lisätään uusia taktiikoita, ostopolkuja, kampanjoita, sisältöjä, automaatiota, kanavia ja mittareita. Tärkeintä meille on, että tiimisi osaa pyörittää ja optimoida digimarkkinointia ja saat liiketoimintasi kasvuun. 

ENSIMMÄINEN ASKEL

HUBSPOT DEMO

Teemme HubSpot demon ilolla. Meille se tarkoittaa, että tiedämme etukäteen mitä ajattelet, mitä epäilyjä sinulla on ja millaisia tavoitteita digimarkkinnoissa?  Käydään läpi myös HubSpotin hinnoittelu. Tiedät mitä saat ja mihin hintaan. HubSpot ei sovi kaikille, mutta  jos on kunnianhimoa digimarkkinointiin - tämä voi olla oikea RATKAISU!

Varaa aika digistrategilta!

gold-horizontal-color

 

Jos haluat toimia datakeskeisesti, varmista nämä asiat Hubbarista heti!

HUBSPOTIN KÄYTTÖÖNOTON MUISTILISTA

Jos haluat varmistaa, että HubSpot -portaali on otettu käyttöön oikein, niin käy tämä lista läpi huolella. Tarkista onko nämä kaikki asetukset aktivoitu ja onko ne tehty oikein. Omassa työssäni tulee vastaa portaaleja, jotka on avattu jo vuosia sitten. Valitettavasti käyttöönotto on tehty puutteellisesti ja esimerkiksi estänyt blogien sekä LP-sivujen Google löydettävyyttä. Vältä karikot ja kysy neuvoa osaavalta HubSpot partnerilta. Tiedät ketä tarkoitan. Varaa aika keskusteluun!

  • Domains & URLs
  • Robots.txt
  • Sitemap.xml
  • Google Analytics
  • Google Search Console
  • Google Ad’s
  • Facebook Ad’s
  • Linkedin Ad’s


  • Somekanavat
  • Oma sähköposti & kalenteri-integraatio
  • GDPR Tools
  • Chat & Bots
  • Tiketit & FAQ tietämyskanta
  • Asiakaspalaute & kyselyjen aktivointi
  • Kieliasetukset
  • Kampanja asetukset 
  • Markkinointikalenteri
  • Memberships
  • Käyttäjäryhmät ja käyttöoikeudet
  • Raporttien & analytiikan näkymät
SEURAAVA VAIHE

HUBSPOTIN KÄYTTÖÖNOTTO

HubSpotin tekninen käyttöönotto onnistuu tunneissa. Työkaluna HubSpot on nopeasti otettavissa haltuun. Käyttöliittymä on looginen ja intuitiivinen käyttää. HubSpot Akatemian sertifikaateista voi nopeasti löytää hyviä taktisia vinkkejä.

HubSpot on digimarkkinoinnin, -myynnin ja -asiakaspalvelun monikanavainen työjuhta, siksi käyttöönotto pitää tehdä kerralla oikein. Ensin tehdään digistrategia ja valitaan yrityskohtaiset taktiikat.  Sen jälkeen toteutetaan digitaaliset asiakaspolut monikanavaisesti. Unohtamatta jatkuvaa parantamista ja mittaamista.

Ota tehot irti investoinnista

OMA DIGISTRATEGI PALVELUNA

Digistrategi palvelu on kokonaiskuvan rakentamista.  Kokonaiskuva syntyy, kun sisältö, viestit,  automaatio, raportointi ja datavirrat toimivat läpinäkyvästi yhdessä paikassa.

Kehityspisteiden tunnistaminen ja heikkouksien jatkuva parantaminen nostaa yrityksen kilpailukykyä. Kokonaiskuvasta rakentuu voittava  strategia ja kasvuvoimaa kysynnän herättämiseen. Digistrategin kanssa viikosta viikkoon. Systemaattisesti, yksi asia kerrallaan.

coco online strategia

 

Perjantaisin klo 8.00

AAMUKAHVIT HUBSPOTIN KANSSA

JUN 21

 

Varaa kalenteristasi aika ja tule kuulolle perjantaisin Facebook ja Youtube kanaville. 

Digistrategi Jouni Koistinen kiteyttää 15 minuutissa digin ajankohtaisia ongelmia ja kuinka ne taklataan HubSpotilla. 

Katso ohjelmakartasta teemat ja tule kanavalle!

OPERATIONS HUB & INTEGRATIONS

HUB INTEGRAATIOT

Ei ole olemassa vain yhtä työkalua, jolla digimarkkinoinnin kokonaisuuden voi tehdä. Tarvitaan ekosysteemi ja helppo tapa integroida erilaiset järjestelmät yhteen. Kun data liikkuu ja integraatiot toimivat, voit keskittyä tuloksen tekemiseen. HubSpot on helppo integroida, koska rajapinta (API) on hyvin dokumentoitu. Lisäksi yli 500 järjestelmää integroituu vain nappia painamalla. Uusi Operations HUB tekee datan liikkeistä entistä helpompaa - ilman koodaamista!

Katso meidän YouTube-soittolistan video integraatioista.

 

5

MARKETING HUB & AUTOMATION

DIGIMARKKINOINNIN KAMPANJAT

8

 

Tehokas digimarkkinointi lähtee liikkeelle monikanavaisesta liikenteestä. Hyvä analytiikka luo pohjan digikampanjoiden mittaamiselle. Testaa nykyinen työympäristösi. Näetkö liikennevirrasta kuinka monta liidiä tuli eri kanavista? Ohjasitko liikenteen sivulle, josta näet konversiot ja samalla käynnistyi automaatio? Miten HubSpotin analytiikka toimii ja miten Google liittyy tähän?

Katso meidän YouTube -soittolistan video liikenteestä.



Onko markkinointi- ja myyntikone aktivoitu?

MARKKINOINNIN AUTOMAATIO

Double exposure of businessman working with new modern computer show social network structure

 

HubSpot markkinoinnin automaatio on kehittynyt vuosien myötä erinomaiseksi kokonaisuudeksi. Sitä voit automatisoida, mistä sinulla on dataa.

Yli kymmenen vuoden kokemuksella automaatiosta voisin todeta yleisesti: Moni siitä puhuu, mutta harva sitä tekee.
Automaation käyttöönotossa erotamme kaksi eri aluetta: Markkinoinnin automaation (workflows) ja myynnin automaatiot ( Sequences).

Olemme tuotteistaneet markkinoinnin automaatiossa yhdeksän markkinointiohjelmaa, jotka kannattaa automatisoida. Asiakkuuden elinkaaren hallinta on se punainen lanka, jonka ympärille kokonaisuus rakennetaan.

 



SALES CRM & SERVICE HUB

JOHDA MYYNTIÄ JA PALVELE ASIAKKAITA

Asiakas on datan keskellä. Et tarvitse 10-20 järjestelmää, kun rakennat markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun kokonaisuuden yhdellä HubSpot-portaalilla. Kun data on yhdessä, on markkinoinnin ja myynnin yhteistyö selkeää ja mitattavaa. Yhteinen perusta helpottaa johtamista, kehittämistä ja nostaa esille yhteisiä innovaatiota. 

Katso meidän YouTube -soittolistan CRM -video!

 

HUB 10_Youtube tumbnails

GROWTH-DRIVEN DESIGN & CMS HUB

HUBSPOT KOODIVAPAAT VERKKOSIVUT

Muistan, kun muutama vuosi sitten Luke Summerfield HubSpotilta tuli Suomeen ja koulutti meidät GDD-osaajiksi. Growth-Driven Design on meidän mielestä ainoa oikea tapa tehdä HubSpot-verkkosivut. Julkaistaan heti, kun on paremmat kuin nykyiset ja sitten jatkuvan parantamisen periaattein eteenpäin. Ketterät metodit kunniaan!

HubSpotin CMS on uudistunut 2021. Teemat, chatit, blogi, SSL, navigaation rakentaminen ym. tekevät itse kotisivuprojektista käytännössä koodi vapaan. Mitäpä, jos alusta maksaisi 300- 600 EUR/vuodessa ja käytössä on kotisivujen lisäksi CRM ja paljon muuta.....

Kuinka tehdään myyntivalmiit verkkosivivut?

 

COCO on HubSpot ja Semrush toimisto

HUBSPOT & SEMRUSH JA INBOUNDMARKKINOINTI

Hubspot partnerina ja toimistona emme halua unohtaa sitä, mistä HubSpot lähti liikkeelle 15 vuotta sitten. Inboundmarkkinointi oli Hubbarin "Silver Bullet" ja hakukoneoptimointi sekä monikanavaisuus oli aikaansa edellä oleva toimintamalli, jolla markkinoilta saatiin positiivista huomiota. Yhdessä vaiheessa Hubbari hyödynsi Semrush dataa, mutta kehitti sitten SEO-toiminnallisuuksia omalla koodilla eteenpäin. Siinä HUB on tinkimätön. HubSpot koodi on HUB:n omaa, ei muilta ostettua.

SEMrush on  on noussut NYSE pörssiin liki samaan kokoluokkaan kuin HUB varsin nopeasti. Googlen tulkkeja tarvitaan ja erityisesti sellaisia ohjelmia, joiden tuottaman diagnoosin avulla voidaan kokonaisvaltaisesti optimoida hakukoneita. Tässä SEMrush on onnistunut.

Nämä molemmat HUBSPOT ja SEMrush yhdistyvät Cocon palveluissa. 

Tutustu meidän Semrush -palveluihin

Tutustu meidän HubSpot -palveluihin!

 

HALUATKO HUBSPOT DEMON?

Innostun aina uudelleen ja uudelleen, kun saan esitellä tämän työkalun. Mieti yrityksesi markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun haasteet ja mitä haluat tietää HubSpotista. Vastaan mielelläni sinun kysymyksiin ja järjestän sinulle demon työkalusta. Varaa demoaika kalenterista ja kerro: Mikä on suurin haasteesi juuri nyt?
 
Varaa aika digistrategilta!

 

Aloita keskustelu

TEE HUBSPOT TARJOUSPYYNTÖ

Tämä on keskustelun avaus. Saat sähköpostiin linkit onlineen  strategin kanssa. Tuossa palaverissa tehdään yhdessä tarvekartoitus ja keskustellaan onko HubSpot yrityksellesi sopiva ratkaisu. Mukana tulee myös tarkemmat kysymykset digimarkkinoinnin kehityspisteistä.

24 tunnin kuluessa onlinesta saat tarjouksen sinulle sopivasta HubSpot ratkaisusta, käyttöönotosta ja Digistrategi palveluna -konseptista. HubSpotin saamme avattua sinulle muutamassa minuutissa.