Tunnissa tiedät, onko Hubspot sinulle se oikea.

HubSpot demo

Hubbari on intuitiivinen digimarkkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun järjestelmä. Jos tavoitteena on 360-asteen läpinäkyvyys ja datakeskeisyys, strategiasta tuloksiin, niin unelmat toteutuvat tällä järjestelmällä. Autamme yritystäsi ottamaan kaikki tehot irti HubSpotista. Tämä on maksuton demo.

 

2024_jouni
Jouni Koistinen, puh. 044 045 9091
Digistrategi
Laita viesti
2024_leila
Leila Koistinen, puh. 044 045 9090
CEO, HubSpot Certified Trainer
Laita viesti

Viisi syytä valita HubSpot

Asiakkaiden mielestä HubSpot on maailman paras kotisivujen CMS, myynnin CRM ja markkinoinnin automaation MAP-työkalu. Siinä kolme ensimmäistä. Lisäksi HubSpot on asiakaspalvelun ja integraatioiden kehittyvä alusta. Jos ei ole vielä tuttu, haluatko demon HubSpotin viidestä Hubista ja niiden ominaisuuksista? Etsitään vastausta kysymykseen, sopiiko HUB sinulle vai ei?

Varaa aika HubSpot demoon

loppukoe

B2B-yrityksen HubSpot Pro -käyttöönotto

Tavoite ottaa käyttöön HubSpot Marketing, Sales ja Service Hub Pro -taso siten, että koko markkinointi-, myynti- ja asiakaspalveluprosessi tukee mitattavaa liiketoiminnan kasvua. Käyttöönotto on tekninen ja koulutuksellinen. Tarvittavat HubSpotin ominaisuudet aktivoidaan ja koulutetaan tiimille. Käyttöönottoa voi laajentaa Cocon 90 pv kasvuohjelmalla. Siinä mennään syvemmälle digistrategian ja GTM-mallien maailmaan. Suosittelemme toimintamallina HubSpot käyttöönotto + 90 pv Kasvuohjelma. kahdessa - kolmessa kuukaudessa olet virittänyt tiimisi uudelle tasolle. 

Malli: Fletcher Method + HubSpot Product Roadmap + 90 pv kasvuohjelma

info

Kickoff & tavoiteasetanta (viikko1)

  • Projektin käynnistys, roolit ja tavoitteet
  • 3v, 1v, 90pv ja viikkotavoitteet (Fletcher Growth Goal Framework)
  • HubSpotin tekninen konfiguraatio & integraatiot (esim. Google, LinkedIn, Outlook)
  • Työkalut: HubSpot Goals, Settings, Integrations, Domains

Kohderyhmät ja segmentointi (Viikko 2)

  • Kannattavat kohderyhmät ja ostajapersoonat (Avatar Canvas)
  • Asiakasdata HubSpotiin: listat, tagit, segmentit
  • Unelma-asiakkaan digitaalisen potentiaalin arviointi (Google, LinkedIn, Meta)
  • Työkalut: Lists, Custom Properties, Personas, ICP, kohdetilit

Viestit ja tarjoukset (Viikko 3)

  • Miljoonan dollarin viesti (SA*(C+M+T)-P)
  • Tuotteen/palvelun tiekartta (Product Roadmap 9 askelta)
  • Ydinviestin implementointi: nettisivu, sähköpostit, mainokset
  • Työkalut: Webpages / Landing Pages, Snippets, Email Templates, Ads, CTA

Ostopolku ja liidimagneetit (Viikko 4)

  • TOFU–MOFU–BOFU-funnelin rakentaminen
  • Liidimagneetin suunnittelu (checklist, opas, video, testi)
  • Landing page + thank you page + nurturointi
  • Työkalut: Landing Pages, Forms, Files, Workflows

Myyntiprosessi ja automaatio (Viikko 5)

  • Myyntiscripti HubSpotiin: Perfect Sales Script (Checkpoint-malli)
  • Deal pipeline & Staget
  • Myynnin työpöytä, prospektointi
  • Lead Scoring + SQL/Opportunity logiikka
  • Työkalut: Playbooks, Leads, Deal Pipeline, Lead Scoring, Sequences

Asiakaspalvelu ja retentio (Viikko 6)

  • Service Hub -prosessit (Tickets, Inbox, Knowledge Base)
  • NPS-kyselyt ja palautteen käsittely
  • Asiakkuuden elinkaari ja onboarding-malli
  • Työkalut: Tickets, NPS, Surveys, Conversations, Knowledge Base

Mittarit & jatkuva kehittäminen (Viikko 7)

  • Dashboardit: markkinointi, myynti, asiakaspalvelu
  • Custom reports (liidilähteet, konversiot, ROI)
  • Projektin yhteenveto, roadmap jatkolle
  • Työkalut: Dashboards, Reports, Attribution Reporting, Meeting

HubSpot Admin

  • Integraatiot, templates, mobiili appi
  • Kampanjarakenteen luominen (HubSpot Campaign Tool)
  • Mainonnan integraatiot (Google Ads, Meta, LinkedIn)
  • Datan tuominen CRM:n
  • Kasvupelikirjan viimeistely
  • HubSpot Admin palveluna