HubSpot demo
Hubbari on intuitiivinen digimarkkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun järjestelmä. Jos tavoitteena on 360-asteen läpinäkyvyys ja datakeskeisyys, strategiasta tuloksiin, niin unelmat toteutuvat tällä järjestelmällä. Autamme yritystäsi ottamaan kaikki tehot irti HubSpotista. Tämä on maksuton demo.


Viisi syytä valita HubSpot
Asiakkaiden mielestä HubSpot on maailman paras kotisivujen CMS, myynnin CRM ja markkinoinnin automaation MAP-työkalu. Siinä kolme ensimmäistä. Lisäksi HubSpot on asiakaspalvelun ja integraatioiden kehittyvä alusta. Jos ei ole vielä tuttu, haluatko demon HubSpotin viidestä Hubista ja niiden ominaisuuksista? Etsitään vastausta kysymykseen, sopiiko HUB sinulle vai ei?
B2B-yrityksen HubSpot Pro -käyttöönotto
Tavoite ottaa käyttöön HubSpot Marketing, Sales ja Service Hub Pro -taso siten, että koko markkinointi-, myynti- ja asiakaspalveluprosessi tukee mitattavaa liiketoiminnan kasvua. Käyttöönotto on tekninen ja koulutuksellinen. Tarvittavat HubSpotin ominaisuudet aktivoidaan ja koulutetaan tiimille. Käyttöönottoa voi laajentaa Cocon 90 pv kasvuohjelmalla. Siinä mennään syvemmälle digistrategian ja GTM-mallien maailmaan. Suosittelemme toimintamallina HubSpot käyttöönotto + 90 pv Kasvuohjelma. kahdessa - kolmessa kuukaudessa olet virittänyt tiimisi uudelle tasolle.
Malli: Fletcher Method + HubSpot Product Roadmap + 90 pv kasvuohjelma
Kickoff & tavoiteasetanta (viikko1)
- Projektin käynnistys, roolit ja tavoitteet
- 3v, 1v, 90pv ja viikkotavoitteet (Fletcher Growth Goal Framework)
- HubSpotin tekninen konfiguraatio & integraatiot (esim. Google, LinkedIn, Outlook)
- Työkalut: HubSpot Goals, Settings, Integrations, Domains
Kohderyhmät ja segmentointi (Viikko 2)
- Kannattavat kohderyhmät ja ostajapersoonat (Avatar Canvas)
- Asiakasdata HubSpotiin: listat, tagit, segmentit
- Unelma-asiakkaan digitaalisen potentiaalin arviointi (Google, LinkedIn, Meta)
- Työkalut: Lists, Custom Properties, Personas, ICP, kohdetilit
Viestit ja tarjoukset (Viikko 3)
- Miljoonan dollarin viesti (SA*(C+M+T)-P)
- Tuotteen/palvelun tiekartta (Product Roadmap 9 askelta)
- Ydinviestin implementointi: nettisivu, sähköpostit, mainokset
- Työkalut: Webpages / Landing Pages, Snippets, Email Templates, Ads, CTA
Ostopolku ja liidimagneetit (Viikko 4)
- TOFU–MOFU–BOFU-funnelin rakentaminen
- Liidimagneetin suunnittelu (checklist, opas, video, testi)
- Landing page + thank you page + nurturointi
- Työkalut: Landing Pages, Forms, Files, Workflows
Myyntiprosessi ja automaatio (Viikko 5)
- Myyntiscripti HubSpotiin: Perfect Sales Script (Checkpoint-malli)
- Deal pipeline & Staget
- Myynnin työpöytä, prospektointi
- Lead Scoring + SQL/Opportunity logiikka
- Työkalut: Playbooks, Leads, Deal Pipeline, Lead Scoring, Sequences
Asiakaspalvelu ja retentio (Viikko 6)
- Service Hub -prosessit (Tickets, Inbox, Knowledge Base)
- NPS-kyselyt ja palautteen käsittely
- Asiakkuuden elinkaari ja onboarding-malli
- Työkalut: Tickets, NPS, Surveys, Conversations, Knowledge Base
Mittarit & jatkuva kehittäminen (Viikko 7)
- Dashboardit: markkinointi, myynti, asiakaspalvelu
- Custom reports (liidilähteet, konversiot, ROI)
- Projektin yhteenveto, roadmap jatkolle
- Työkalut: Dashboards, Reports, Attribution Reporting, Meeting
HubSpot Admin
- Integraatiot, templates, mobiili appi
- Kampanjarakenteen luominen (HubSpot Campaign Tool)
- Mainonnan integraatiot (Google Ads, Meta, LinkedIn)
- Datan tuominen CRM:n
- Kasvupelikirjan viimeistely
- HubSpot Admin palveluna