Markkinointi- ja myyntipäättäjät! On se aika vuodesta, kun pitää linjata seuraavan vuoden toimenpiteet, tavoitteet ja budjetti.
Videolla digistrategi Jouni Koistinen näyttää, miten luodaan digistrategia ja yrityskohtaiset kasvumittarit.
Digistrategia, Game Plan, Go-To-Market -käsitteet tulevat selviksi.
3A3R-malli auttaa tunnistamaan kasvumittarit ja määrittelemään missä vaiheessa digistrategian muotoilua olet juuri nyt.
Katso oheinen video ja mieti vastausta kysymykseen, mille tasolle haluat nousta 2024? Tavoitteiden on oltava realistisia ja selkeästi kuvattuja, muuten tulee mutkia matkaan. Katso video, kuinka yrityksesi voi nostaa tasoa. Samalla se on startti digistrategian kehittämiseen.
🌐 Miten hyvä olet kysynnän herättämisessä?
😎 Kuinka hyvin onnistuu liidien generointi?
🔥 Markkinoitko vielä vai myytkö jo?
👩💻 Millä kertoimella markkinointi ja myynti tuottaa?
😀 Tuotatko hyvän asiakaskokemuksen?
👍 Onko yrityksesi vetovoimainen?
Kuinka hyvin yrityksesi datasta löydät vastaukset noihin kysymyksiin? Käytämme tätä samaa mallia HubSpot portaalin auditointiin, mutta myös kaikkien yritysten digimarkkinoinnin ja - myynnin analysointiin.
Takaisin
Powered by Coco Invest Oy
Kolmannessa vaiheessa katsotaan, mitkä hakusanat ovat Google TOP 100, kenen kanssa kilpailet löydettävyydestä, miten sisältösi toimivat ja missä hapessa kotisivusi ovat?
Hakukoneoptimoinnissa hyödynnämme Semrush -järjestelmää. Katsomme datan sinun Google Analytics ja Google Search Console näkökulmista.
Videolla esittelen meidän Basic-tuotteen. Game Plan analyysissä kilpailija-analyysi tulee mukaan.
Onko sinulla riittävän hyvä tarjous, sisältö, teknologia ja markkinoinnin tuotto, jotta pääset kasvuun?
Kun tiedetään kolme ensimmäistä kohtaa, niin tässä kohtaa rakennetaan kokonaiskuva markkinoinnin- ja myynnin kyvykkyydestä toimia kasvun moottorina.
Kokemuksesta tiedän, että suurin haaste on täydellinen tarjous, joka pitää rakentaa ostopoluksi.
Olemme Fletcher Method Partneri. Tämä tarkoittaa, että kun kohdat 1-4 on saatu koostettua, aloitamme yhdessä rakentamaan Game Plan -mallia. Toimintamallimme perustuu tuohon metodiin. Siinä on myös osa Kevin Barberin kehittämästä Growth Impact -konseptista.
Oheinen Kevinin kuva olkoon kiteytys siitä, mihin pyrimme. Esittelen tarkemmin ensimmäisessä tapaamisessa.
©2023 Coco Invest Oy | +358 44 045 9091 | All rights reserved | Privacy Policy