TESTAA ONLINE-STRATEGIAN LÄHTÖTASO

Oivaltava digistrategia lähtee liikkeelle kohderyhmästä, tarinasta, sisällöstä, kanavista, liidimagneeteista ..... Valuuttana on se, minkä ongelman ratkaiset paremmin kuin kilpailijasi.

man typing on computer keyboard

LATAA ITSELLESI LIIKENNEVALOTESTI

Tämä on lopulta varsin yksinkertainen testi.
Katso ensin video, jossa kuvaan online-strategian työstämistä askel kerrallaan. Mieti samalla millä "valotasolla" olet juuri nyt.

Onko digistrategian arjessa näkyvissä vihreä (nyt kunnossa), keltainen (kehitettävää /kipupiste) vai punainen (ei kunnossa) liikennevalo?

ENNEN TESTIÄ, LUE NÄMÄ ARTIKKELIT.

DIGISTRATEGIN BLOGILTA

Business man climbing up on hand drawn graphs concept on background
Mikä on yrityksesi tilanne juuri nyt?

TUNNISTA ONLINE-STRATEGIAN YHDEKSÄN KULMAKIVEÄ

Mieti asiakkaan näkökulmasta: Missä kohdassa on punainen tulppa? Missä vihreän valon virtaus on päällä? Missä mutkassa tuleva asiakkaasi odottaa valon vaihtumista?

1. Analytiikka & markkinointiteknologia

Mitä plussia?
Mitä miinuksia?
Mitä kehityspisteitä?

Kokonaisarvio: vihreä, keltainen, punainen

2. Kilpailuympäristö & kohderyhmät

Mitä plussia?
Mitä miinuksia?
Mitä kehityspisteitä?

Kokonaisarvio: vihreä, keltainen, punainen
3. Tuotteet & tarinat Mitä plussia?
Mitä miinuksia?
Mitä kehityspisteitä?
Kokonaisarvio: vihreä, keltainen, punainen
4. Liidimagneetit & ostopolut Mitä plussia? Mitä miinuksia?
Mitä kehityspisteitä?
Kokonaisarvio: vihreä, keltainen, punainen
5. Asiakkaan matka, -elinkaari ja automaatio Mitä plussia? Mitä miinuksia?
Mitä kehityspisteitä?
Kokonaisarvio: vihreä, keltainen, punainen
6. Myynti ja yhteistyö markkinoinnin kanssa Mitä plussia? Mitä miinuksia?
Mitä kehityspisteitä?
Kokonaisarvio: vihreä, keltainen, punainen
7. Liikenne: ostettu, oma ja ansaittu Mitä plussia? Mitä miinuksia?
Mitä kehityspisteitä?
Kokonaisarvio: vihreä, keltainen, punainen
8. Sisältomarkkinointi & käsikirjoitus Mitä plussia? Mitä miinuksia?
Mitä kehityspisteitä?
Kokonaisarvio: vihreä, keltainen, punainen
9. Liiketoiminnan tavoitteet ja kasvu Mitä plussia? Mitä miinuksia?
Mitä kehityspisteitä?
Kokonaisarvio: vihreä, keltainen, punainen
Haluatko digistrategin mukaan tunnistamaan nykytilan?

DIGISTRATEGIASTA KASVUVOIMAA -WORKSHOP

Pyydä tarjous yrityskohtaisesta valmennusohjelmasta. Tyypillisesti tähän tarvitaan 4-6 onlinetyöpajaa, jotta perusta ja suunta hahmottuvat. Tunnistetaan nykytila ja tehdään jokaisesta yhdeksästä avainkohdasta tason nostamisen suunnitelmat & toteutusohjelma.