TEE DIGIMARKKINOINNIN TASOTESTI!

Näytämme sinulle mallin, miten konkreettisesti voit tunnistaa millä tasolla olet digimarkkinoinissa. Tämä ei ole #sidesilmilläaasinhäntä, vaan tämä on systemaattinen tapa tunnistaa, mitä seuraavalla tasolle nouseminen konkreettisesti tarkoittaa.

MILLÄ TASOLLA OLET NYT?

TASO 4. OLETKO WEBSIVUMARKKINOIJA?

Digimarkkinointisi on käytännössä analytiikkaa websivuista. Resurssit ja kehitysideat keskittyvät saittiin ja sen ympärillä oleviin teknologisiin ja sisällöllisiin haasteisiin. 

TASO 3. OLETKO DIGIMARKKINOIJA?

Digimarkkinoija laajentaa katseensa websivuista muihin kanaviin. Sivuston sisältöön panostaminen on itsestäänselvyys. Nyt tarvitaan sisältösuunnitelma ja siihen riittävät resurssit.

 

TASO 2. OLETKO KASVUMARKKINOIJA?

Tarvitaan ekosysteemit ja kyky ajatella eri tavalla. Erottua ja haastaa markkinoita. Fokuksesi on Growth Marketing ja Growth Hacking. Tällä tasolla investoidaan tuloksiin.

TASO 1. OLETKO RAKETTIMARKKINOIJA? Oman kasvunsa tekijä ja markkinoiden muuttaja. Olen rehellinen. Teitä en voi auttaa. Te pärjäätte ja menette omia latuja eteenpäin

MITEN TUNNISTAT LÄHTÖTASOSI?

ONKO PERUSTA KUNNOSSA?

DIGISTRATEGIN BLOGILTA

Close up of human hand drawing career ladder with chalk
Haluatko digistrategin mukaan tunnistamaan nykytilan?

DIGISTRATEGIASTA KASVUVOIMAA -WORKSHOP

Pyydä tarjous yrityskohtaisesta valmennusohjelmasta. Tyypillisesti tähän tarvitaan 4-6 onlinetyöpajaa, jotta perusta ja suunta hahmottuvat. Tunnistetaan ensin millä tasolla yrityksesi on nyt. Tämän jälkeen tehdään Online-strategian yhdeksän vaiheen avainkohdista tason nostamisen suunnitelmat & toteutusohjelma.