MITÄ HUBSPOTIN KÄYTTÖÖNOTTO MAKSAA?
PARTNERINA YHDEKSÄN VUOTTA
Hienoa, että olet ottamassa käyttöön työkalusettiä, jolla voit hoitaa asiakkuuden koko elinkaaren ja palvelun samassa ekosysteemissä ja rakennat toimivan kokonaisuuden digimarkkinointiin, verkkosivuihin, somepromotioon sekä maksettuun mainontaan, myyntiin sekä asiakaspalveluun. Tästä kokonaisuudesta käyttöönottomallimme lähtee liikkeelle.
Niin ja vielä yksi asia. Sillä on iso ero teetkö käyttöönoton suoraan HubSpotin kanssa vai partnerin avustamana. HubSpot on työkalu, joka toimitetaan käyttöön vastuullisesti.
Joko Partneri tai HubSpot hoitaa käyttöönoton ja veloittaa sinua tästä työstä. Et voi ostaa työkalua hyllystä, vaan se viritetään yhdessä kanssasi. Tämä malli on todella hyvä ja varmistaa, että liikkeellelähtö on oikeansuuntainen.
Käyttöönoton pitää onnistua 100 %, muuten investointisi ei tule takaisin alle vuodessa. Laskin tässä (11/2021 saldoa ja tulin siihen tulokseen, että olen käynnistänyt viimeisen yhdeksän vuoden aikana yli 80 HubSpot-portaalia. Näkemys, kokemus ja tehdyt virheet (kiitos ja anteeksi) ovat muokanneet käyttöönottomallia vuosien varrella.
HubSpotin ekosysteemi kehittyy jatkuvasti. Loppuvuoden käyttöönotot ovat jo erilaisia kuin mitä on tehty alkuvuodesta. Uusia mahdollisuuksia ja integraatiota julkaistaan kuukausittain.
Tässä Coco:n listaus käyttöönoton päävaiheista:
- Digimarkkinoinnin tavoitteet ja aikataulut
- Portaalin tekninen käyttöönotto A-osa
- Markkinoinnin ja myynnin yhteistyö
- Digitaalisen asiakaspolut
- Digikampanjat (TOFU, MOFU, BOFU)
- SEO & kilpailijoiden Funnel Hacking
- Markkinoinnin automaatio, yhdeksän vaihetta
- Maksettu mainonta ja promootio
- Sales HUB myyntiprosessi
- Portaalin tekninen käyttöönotto B-osa
- Ensimmäisen asiakaspolun lanseeraus
- Raportointimallit
- Asiakashankintahinta ja budjetointi
- Tarinankerronta ja käsikirjoittaminen
HUBSPOT KÄYTTTÖÖNOTTO KERRALLA OIKEIN
Nämä hinnat ovat sinulle, kun valitset Coco Invest Oy:n HubSpot partneriksi. Haluamme olla mukana heti alussa, kun teet päätöstä HubSpotin hankkimisesta. Ota yhteyttä ennen ostopäätöstä niin varmistetaan yhdessä, että käyttönotto sujuu mallikkaasti ja aikataulussa. Hintoihin lisätään alv 24%.
MARKETING HUB
2.760 EURCRM | SALES HUB
2.760 EURHubSpotin tavoite on olla maailman ykkönen CRM-järjestelmä kasvuhaluisille yrityksille. Olemme samaa mieltä jo nyt! Myyntitiimeille meillä on oma käyttöönotto prosessi. Kysy! Jos samalla otetaan käyttöön Marketing HUB professional hinta - 50%.
SERVICE HUB
2.760 EURHUBSPOT INVESTOINTI JA ROI
MITÄ KOODIVAPAUS TARKOITTAA?
HubSpot on Premium-luokan investointi ja minun tehtäväni on auttamalla sinua saada oikealla käyttöönotolla ROI-kuntoon alle vuodessa. Olemme kehittäneet prosessit ja työmallit niin, ettei aikaa kulu koodaamisesta keskusteluun. Hubspot on niin intuitiivinen järjestelmä, että jos aikaa menee koodaamiseen, jossakin on "Error" - et tarvitse sitä käyttöönotossa.
- How to use HubSpot?
- Digital Marketing Roadmap
- Timeline
- Domains/subdomains
- Data import
- GDPR -setup
- Users / teams
- Tracking code / IP addresses
- Lists
- Forms
- CTA`s
- Blogging (tags/setup)
- Social media channels
- Paid Media -integrations
- Dashboards, Reporting, Google analytics
- Must have, nice to have TODO-list
- Integrations (one click)
- Lifecycle stages -model
- Prospecting -model
- TOFU, MOFU, BOFU -model
- Integration plan
- Target Accounts / ABM-model
- One Page SEO -model
- Blogging tips
- Content Marketing
- Competitive Research reporting
- Sales Enablement & Alignment model
- Growth Hacking -model
- In-house Team Training -plan
MITEN OTAT TEHOT IRTI HUBSPOTISTA?
Tuotamme HubSpotilla tehdyistä markkinointi- ja myyntitoimenpiteistä kehitysehdotuksia.
Otamme datan sinun portaalista ja vertaamme sitä toimialasi kilpailijoiden dataan.
Koostamme sinulle konkreettisia suosituksia, miten poistat kitkaa ja virheitä kaikista digimarkkinoinnin toimenpiteistä, sisältömarkkinoinnista ja kampanjoista.
Palvelumme auttaa sinua käyttämään HubSpotin markkinointi- ja myyntityökaluja oikein, fokusoituneesti ja tuloksekkaasti.
Read MoreOivaltava digistrategia lähtee liikkeelle kohderyhmästä, tarinasta, sisällöstä, kanavista, liidimagneeteista ..... Valuuttana on se, minkä ongelman ratkaiset paremmin kuin kilpailijasi.
Read MorePerinteinen websivuprojekti on painajainen. Growth Driven Design on uusi tapa tehdä kotisivut. HubSpot CMS mahdollistaa myyntivalmiiden websivujen tekemisen. Työ etenee kolmessa vaiheessa: Strategia, Launch Pad-kotisivut ja jatkuvan kehittämisen sprintit.
Read More