Jouni Koistinen 3.12.2020 13:10 3 min read

Haastavien asiakasprojektien vuosi 2020

Tämä vuosi on ollut täynnä yllätyksiä, käänteitä ja haasteita. Kiitos kaikille asiakkaillemme. Olemme ottaneet yrityksenä kehitysloikan, kaikilla tasoilla. Kesällä julkaisimme postauksia teemalla: “We are Back”.

Juuri sellainen vuosi tämä on ollut. Leilan kanssa ollaan tehty uusia konsepteja tukka putkella. Hienointa on ollut huomata, miten asiakkaamme ovat halunneet kehittää liiketoimintaansa ja digimarkkinointia. Huolimatta ulkoisista haasteista (korona) moni on halunnut digiloikata ja mennä uusiin suuntiin haastamaan markkinoita. Juuri näin. Onneksi olkoon. Vuosi 2020 on ollut rohkeiden markkinoijien aikaa. On ollut suuri ilo palvella teitä kaikkia.

Muistan, kun Leilan kanssa perustettiin tämä firma. Siitä on yli 20 vuotta. Silloin meillä oli slogan: “Asiakkaista tulee meidän kavereita”. Sama fiilis on ollut tässä vuodessa. Olemme ylpeitä teidän kaikkien ottamista riskeistä, kehityshaasteista ja harppauksista. Olemme tuoneet mukaan projekteihin kaiken sen asiantuntemuksen mikä meillä on. Olemme sitoutuneet teidän kehitystavoitteisiin sataprosenttisesti. Ja teidän palaute on innostanut meitä uudelleen ja uudelleen. Tehdään vuodesta 2021 kasvun vuosi! Lite bättre!

Listaus vuoden 2020 projekteista

Tässä luettelo tämän vuoden asiakasprojekteista otsikkotasolla. Listasta näkyy selkeästi meidän monialaisuus ja yli 30 vuoden kokemus. Siinä on myös painopiste seuraavaan vuoteen. Kuuminta hottia on digistrategia, ostopolut sekä digikampanjoiden optimointi. Digimarkkinoinnin pitää tuottaa. Teknologia on edelleen vain renki. Olemme digimarkkinoinnin hybriditoimisto. Haluamme jatkossakin auttaa digitalisaation haasteissa yrityksiä kokonaisvaltaisesti. Digi ja strategia edellä!

Älä osta härpäkkeitä ja jargonia. Osta palvelua ja kokonaisvaltaista kehittämistä. Emme pelkää suunnittelua, käsikirjoittamista, toteutusta ja vastuuta kampanjoista. Me nostetaan yrityksesi ja tiimisi digimarkkinoinnissa seuraavalle tasolle. Se on meidän asiakaslupaus.

Mitä tuli tehtyä 2020?

  • Yrityskohtainen digistrategia
  • Ostopolun suunnittelu, simulointi ja käsikirjoitus
  • Automaation käsikirjoituskurssi
  • Digituottamaan-valmennusohjelma
  • Yrityksen digikampanjoiden optimointi
  • SEO ja hakusana-analyysit sekä kilpailijat
  • Google Ads -kampanjat
  • HubSpot käyttöönotto
  • HubSpot Sales integraatio
  • Sales käyttöönotto
  • HubSpot CMS websivut
  • HubSpot & Salesforce integraatio
  • WooCommerce & HubSpot integraatio
  • Tehot irti HubSpotista -palvelut
  • WIX -websivut
  • WIX -verkkokauppa
  • WIX -automaatio
  • WIX -digikampanjat
  • WIX -analytiikka
  • WIX -käyttöönottokoulutus
  • Digiloikka - miten nostetaan koko tiimin tasoa
  • LMS – oppimisympäristön valinta ja käyttöönotto
  • Kokonaisvaltainen digimarkkinoinnin kilpailukyvyn analysointi (SEO, SEM, kilpailijat, websivut, some …..)

 

Tähän työhön käytämme, joka viikko yli kahtakymmentä eri teknologiaa ja ohjelmaa. Ihan kiva. Mihin sinä tarvitset apuamme?

avatar

Jouni Koistinen

Olen ollut mainostoimistoyrittäjänä yli 30 vuotta. Digimarkkinointia olen tehnyt koko internetin ajan. Markkinoinnin automaation parissa olen konsultoinut yli 10 vuotta ja HubSpot-partnerina olen ollut reilut kahdeksan vuotta.