Jouni Koistinen 18.11.2020 21:17 3 min read

Poista arvailu markkinoinnista

Kun teet päätöksiä data edellä, tulokset paranevat. Tarjoamme HubSpot -portaalin optimointi-, analysointi- ja kehityspalvelua asiakaspolkujen parantamiseen. Vertailussa toimialasi yleisiin tunnuslukuihin tuloksesi paranevat kolmessa kuukaudessa kymmeniä prosentteja.


Tämä sopii sinulle, joka

  • Olet käyttänyt HubSpotia muutaman kuukauden/vuosia
  • Haluat varmistaa, että asiakaspolkusi ovat kunnossa
  • Olet sitoutunut jatkuvaan parantamiseen
  • Haluat investoinnista maksimaalisen hyödyn
  • Arvostat datapohjaista ja tuloksellista kehitystyötä
  • Haluat mitata digimarkkinointisi tuottoa
  • Haluat kuntoarvion websivuistasi ( ei tarvitse olla HubSpotin CMS)
  • Haluat tietää, kuinka pärjäät hakusanakilpailussa

 

Millaisesta palvelusta on kysymys?

Tuotamme HubSpotilla tehdyistä markkinointi- ja myyntitoimenpiteistä kehitysehdotuksia, jotka viikottaiseen työskentelyyn tiimisi kanssa. Otamme datan sinun portaalista ja vertaamme sitä toimialasi kilpailijoiden dataan. SEMrush -järjestelmällä koostamme sinulle konkreettisia suosituksia, miten poistat kitkaa ja virheitä kaikista digimarkkinoinnin toimenpiteistä, SEO-optimoinnista ja kampanjoista. Strategin kanssa jalostat tätä dataa toimenpiteiksi, joka viikko, online-valmennuksessa ja sprinteissä.

Autamme tiimiäsi keskittymään olennaiseen! Jos sinulla ei ole aikaa muutostyöhön, teemme kehitys- ja kampanjatoimenpiteet puolestasi. Palvelumme auttaa sinua käyttämään HubSpotin markkinointi- ja myyntityökaluja oikein, fokusoituneesti ja tuloksekkaasti.

 

Näistä viidestä osasta Hubspot -portaalin optimointi koostuu:

1. Kiteytys nykytilasta
Työkalumme analysoi yrityksesi kotisivut, HubSpot-kampanjat ja hakusanakilpailun. Strategi analysoi portaalin käyttöasteen, kuinka monta aluetta hyödynnät ja käytön aktiivisuuden. 

2. Suositukset
Emme vain analysoi nykytilaa vaan koostamme sinulle konkreettiset suositukset, kuinka parannat jokaista yksityiskohtaa! Näitä kehityskohtia viedään eteenpäin viikoittaisissa online-työpajoissa strategin kanssa.

3. Priorisointi
Datan ja suositusten pohjalta tuotamme selkeän listauksen, mihin toimenpiteisiin ja muutoksiin sinun on ryhdyttävä. Johdat tiimisi kehitystyötä jatkuvan parantamisen periaattein, sprintti kerrallaan.

4. Vertailuanalyysi
Työkalumme datapankkina on toimialakohtaista vertailutietoa. Näin saat meiltä vastauksen, miten onnistut markkinoinnissa suhteessa toimialasi kilpailijoihin. Vertailemme kymmeniä eri mittareita.

5. Jatkuva parantaminen
Voit tehdä nämä suositeltavat muutokset itse tai teemme ne sinulle palveluna. Kun muutokset on tehty voit seurata muutosten vaikutuksia. Optimoimalla HubSpot-portaalia (ja websivujasi) reaaliaikaisesti tuloksesi paranevat kolmessa kuukaudessa merkittävästi. Puhumme kymmenistä jopa sadoista prosenteista! Palvelun ydin on strategin viikoittaiset työpajat, Todo-listat, sprintit sekä SEMrush-data. Teknologia ja strategi yhdessä varmistavat, että saat HubSpot-investointisi tuottamaan.

Sinä teet päätöksen haluatko optimoida investointisi HubSpot-lisenssiin. Varaa aika keskusteluun. Tehdään ensin HubSpot-, hakusana-, kotisivu- ja sisältö-analyysit!

avatar

Jouni Koistinen

Olen ollut mainostoimistoyrittäjänä yli 30 vuotta. Digimarkkinointia olen tehnyt koko internetin ajan. Markkinoinnin automaation parissa olen konsultoinut yli 10 vuotta ja HubSpot-partnerina olen ollut reilut kahdeksan vuotta.